The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
Lite om resan:

Forsta dagen var jag forst i Tampa och besokte Cigar City Brewing sedan Tamba Bay Brewing, korde ner till St Petersburg och sag en spelning med Obituary och sov sedan i Palm Harbor.

Andra dagen korde vi ner till Everglades och campade dar, provade lite ol som vi plockat upp, grillade mm.

Dag 2 besokte vi ett stalle som hade ormar, reptiler, faglar mm som klattrade omrking pa oss. Sedan en airboat ride i ett indianreservat, sedan vidare till downtown Miami. Checkade in pa hotel, letade reda pa Burger & Beer dar vi traffade ett gang metal heads som skulle pa samma kryssning, sedan ivag pa ett pre party med livemusik.

Dag 3 checka in pa kryssaren Majesty of the seas, dricka bars, kaka buffe, kolla band.

Dag 4 band hela dagen och natten.

Dag 5 startade i Cozumel, Mexico, med en battur pa havet med ol och tequila, sedan taxi till downtown och restaurang och mera bars, sedan tillbaka till baten for lite pool, jacuzzi och steam room, darefter mer band.

Dag 6 Band hela dagen och natten.

Dag 7 klev vi av baten tidigt, korde till South Miami Beach och gick omkring, korde norrover langs med ostkusten och besokte ett par state parks, stannade till pa Tequesta Brewing och campade i en state park dar vi hade tvattbjornar som gick rakt genom vart lager.

Dag 8 blev ett par till state parks, sedan till slut hem till min polare i Palm Harbor.

Dag 9/igar besokte vi Clearwater Beach, sedan Dunedin brewery, samt softade hemma med mat.

Idag jobbar mina polare, men ska kaka lite, sedan ta cykeln till en park, darefter vidare till Lagerhaus och mer bryggeribesok dar.

Imorn tisdag vet jag inte, beror pa om min polare i Tampa har blivit frisk, vi tar ev bilen till Orlando och kollar laget.

Onsdag lyfter jag for Sverige igen, torsdag landar jag, fredag jobb, men da lar man va trotter ;)