The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

villeman

W:O:A Metalmaster
25 Nov. 2001
34.369
392
118
41
Rethem Moor
www.facebook.com
jeg ønsker alt og en god natt,

så jeg er kun en grænse viking, men mange år siden, har væred der en viking by, den hedder haithabu, og jeg bor north af den ;)

er der nogle denn forstå mig??

Originally posted by villeman
jeg ønsker alt og en god natt,

så jeg er kun en grænse viking, men mange år siden, har væred der en viking by, den hedder haithabu, og jeg bor north af den ;)

er der nogle denn forstå mig??
BRA...:) Jeg forstår! Moro at det er flere som kan skandinavisk... Jeg trodde Haithabu var sør i Danmark, men den ligger altså i tyskland? Jeg kikket etter den da jeg kjørte hjem fra Wacken, men kunne ikke finne ut hvor den var... Kanskje jeg finner den neste gang...:)

villeman

W:O:A Metalmaster
25 Nov. 2001
34.369
392
118
41
Rethem Moor
www.facebook.com
haithabu er en by 30km foran grænsen til danmark, det ligger hved schleswig, so kører du efter wacken den förste schleswig afgang frå autobahnen (?) A7, schleswig-jagel, frå der er det enkelt og finder haithabu

Originally posted by villeman
haithabu er en by 30km foran grænsen til danmark, det ligger hved schleswig, so kører du efter wacken den förste schleswig afgang frå autobahnen (?) A7, schleswig-jagel, frå der er det enkelt og finder haithabu
Takk :)
Da burde jeg kunne finne det neste gang! Vet at det har vært mye utgravninger der! Har de bygget opp noe for å vise hvordan det var?