Det kan jo være at Leiv Erikson hørte det der da han var førstemann over atlanteren, hehe...Originally posted by ShizzoKrause
Jeg har hört, de kommer fra indianerne, fordi de sammenlignede hjernet med en büffelflok![]()
Det kan jo være at Leiv Erikson hørte det der da han var førstemann over atlanteren, hehe...Originally posted by ShizzoKrause
Jeg har hört, de kommer fra indianerne, fordi de sammenlignede hjernet med en büffelflok![]()
Det var en mulighed eg ogsaa lige tänkte overOriginally posted by Rock'n'Roll
Det kan jo være at Leiv Erikson hørte det der da han var førstemann over atlanteren, hehe...
Det kan være grunnen til at de drakk mer da de kom hjemOriginally posted by ShizzoKrause
Det var en mulighed eg ogsaa lige tänkte over

De drak mindre för? *ikkekantrodet*Originally posted by Rock'n'Roll
Det kan være grunnen til at de drakk mer da de kom hjem![]()

De fant jo ut at de kunne fjerne flere gamle og dårlige hjerneceller, og bare tenk på hvor mye dårlige hjerneceller de hadde etter all fleinsoppenOriginally posted by ShizzoKrause
De drak mindre för? *ikkekantrodet*![]()

Originally posted by Rock'n'Roll
De fant jo ut at de kunne fjerne flere gamle og dårlige hjerneceller, og bare tenk på hvor mye dårlige hjerneceller de hadde etter all fleinsoppen![]()

Originally posted by ShizzoKrause