The Great Scandinavian spamming thread. Vikings only!!!

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
Originally posted by DISGORGE
Var hälsade nordiska suputer! Var det nån mer än här som var och såg Dismember och Merciless i stockholm den 27:e?

Hmm, 27:e maj?

Nä, men såg Merciless då de lirade på Close-Up festen före Amon Amarth och såg Dismemeber på The Shrine tidigare, så har ju sett dem bägge två iallafall :D

Suput är jag dock :rolleyes:

gnoff

9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
Originally posted by mugabe
Hur har ni övriga svenskbaggar tänkt ta er till Wacken? Vet ni om Sweden Rock har bussplatser kvar? Jag mailade dem idag, men har inte fått något svar.

Jag åker med Sweden Rock från Örnsköldsvik, plockar up Katta i Sundsvall å min polare Svensson i Stockholm.

Jag skulle bli mycket förvånad om de har sålt slut på alla sina platser.

Testa ringa dem!

Står telefonnummer på deras hemsida, dock kan det va lite svårt att få svar där med.

Fallen_Knight

22 Mai 2002
7.283
0
81
Leider Schweden
Originally posted by gnoff
Jag åker med Sweden Rock från Örnsköldsvik, plockar up Katta i Sundsvall å min polare Svensson i Stockholm.

Jag skulle bli mycket förvånad om de har sålt slut på alla sina platser.

Testa ringa dem!

Står telefonnummer på deras hemsida, dock kan det va lite svårt att få svar där med.

Jag hade tänkt åka med Festivalbussen, de måster ha minst 30 personer på den turen.. hoppas de går annars så får ja gse ;)