still searching for KRISTOFER från Sverige!!

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

The Swede

Newbie
6 Dez. 2001
27
0
46
42
Sweden
Website besuchen
aj fan, taskigt..
I know a Kristoffer that was down there this year.. he comes from stockholm. Probably not the guy you're looking for.. cause he would have told me if he met some dude talking shitty Swedish.. heh..
 

jule

Member
5 Aug. 2002
70
0
51
assistan
Website besuchen
nej ... han kom inte från stockholm ... jag tror det var någon stad med M.... eller K... ?? jag är inte säckert.... fucking vin.

men jag träffade några personer från stockholm!

oj, stavar man kristoffer med två F?

varför svarar du på engelska? är min svenska verkligen that shitty??? :(
 

The Swede

Newbie
6 Dez. 2001
27
0
46
42
Sweden
Website besuchen
Nej fan, din svenska är helt ok.. tänker bara på om det är nåt annat jävla as som är intresserad av vad vi snackar om...

hm.. M eller K, säger du? Malmö, Karlstad, Kristianstad, Kiruna, Malen? hm.. finns en jävla massa ortnamn med M och K..:)

Kristoffer kan man stava på en helvetes massa olika sätt, men det vanligaste är med två F...
Men vafan.. om du nu kan svenska, så vafan vet du inte vad snus är för nåt? Jävla sätt!
 

jule

Member
5 Aug. 2002
70
0
51
assistan
Website besuchen
hey var finns min answer???

ok.. igen....

jag vet inte vad snus är? i bara kommer ihåg att det smakade horrible!! de sa att det var något med tobak... men jag har ingen ordbok här ...

kan du förklarar vad det är?
 

The Swede

Newbie
6 Dez. 2001
27
0
46
42
Sweden
Website besuchen
Snus är en svensk nationalklenod..
Svenskt Snus är en fuktig till halvfuktig, mald tobaksprodukt som används innanför överläppen och som förekommer i form av lössnus och portionsförpackat snus. Båda formerna finns i olika smakvarianter.
Svenskt Snus tillverkas av utvalda, i huvudsak lufttorkade tobakssorter, vatten, salt och arom- och smaktillsatser.
Svenskt Snus pastöriseras i en värmebehandlingsprocess som uppfyller de svenska kraven för tillverkning av livsmedel.
Svenskt Snus har en dryg 150-årig tradition i Sverige...
Det är mest män som använder snus, kanske jag bör påpeka.. Det är extremt vanligt... ca hälften av den manliga befolkningen snusar..:)
 

gnoff

W:O:A Metalmaster
9 Juli 2002
33.147
1
81
Mölndal, Sweden
@ The Swede

Kom igen nu, kom inte och påstå att hälften av den manliga befolkningen snusar????
Det går jag inte med på, jag känner kanske 10 st, och i min bekantskapskrets ingår definitivt mer än 20 personer :)