AndreaMS
W:O:A Metalmaster
- 9 Jan. 2009
- 11.853
- 0
- 81
- 53
Na, das WOA is ja nich grad urlaub.![]()
deswegen auch die Anmerkung mit " irgendwie "

Na, das WOA is ja nich grad urlaub.![]()
fraudaag sagt man doch wenn man früh raus muß...dachte ich...![]()
deswegen auch die Anmerkung mit " irgendwie "![]()
das ist freizeit-stress!!!![]()
Ahso...habs jetzt nicht gepeilt.
Nee..hab spätschicht.![]()
stümmt...
und wie...danach bräuchte ich eigentlich noch ne Woche Urlaub hinterher.![]()
ich hab ne halbe danach frei...![]()
ach so...ja platt ist nicht gleich platt...hab ích auch schon festgestellt...![]()
mien Name is **** unt ik bün dej Spöölbaas van dej Niederdeutsche Bühne Börkum.
Unse Vörstand hett mi d`rum beden, jau unse Upführungstermine dörtaugeven.
Wi spöölen dit Jahr ein 2 Akter van Ray Cooney, dej ik in`t Börkumer Platt oversett heb; "Run for your Wife!" bi uns heit dej Komödie; "All man an in Hundjedrafft!"
Wi spöölen in`t Börkumer Kurhus, wat nu "Kulturinsel" noimt warden will; Premiere is Freidag de 27.02. um 20:15 Ühr;
wiederhenn spöölen wi noch an Sönndag dej 01.03. unt an Middeweek dej 04.03. jeweils um 20:15 Ühr.
Kaartjes gefft dat van dej 16.02. up an bi Manfred Richter; Druckrei am Bahnhof; Tel.: 04922/4900; van 13€ bit 9€ off an dej Avendkasse!
Wi bin`t noch düchteg an proben, man bit tau de Premiere blifft uns noch ein bitje Tied, umdat uk all bestgaut loopen deit.
Sullden ji noch wat weiten wullen, mien E-mail Adresse hebben ji ja nun, neit schenant wesen, ik help gern wieder.
Allerbest
ich hab ne halbe danach frei...![]()
Versuch mal zu übersetzten. Das is platt von wo ich komm tuh.![]()
Herzlichen Glückwunsch.
Feier schön.
![]()
das ist ja echt gemäßigt! das verstond ich gut...aber frag mal stormi und konsorten..das ist noch platter als dein platt!!!![]()
Klaasoom, Börkums hoogste Fierdag, is en hail olde Fier. Um Teetied gaan de Jungens van de Börkumer-Jungs-Verein, so wardde uns Kinder verteld, na de grote Kaap, um de Klaasoom uuttaugraven. De Lü kriegen hum man eerst in 't Dörphotel tau sain. De Fier fangt an de fiefde Deetsember avends um fief Üür an. Dat gift lütje, middel un grote Klaasooms, van elke twääij Stük, un de baide grote Klaasooms hebben ain Wiefke bie sük. Dat is en junge Fent, däi häil jenteg wesen mut. Dat Wiefke dragt en wit Klaid mit rode Striepkes of en rood Klaid mit en witte Skude. In de Skude bint/bin/binnen twääij Taasken, waar Moppe - en Kauke uut Straup en Roggenmeel - in is. Dat Wiefke dragt gain Stevels, man lichte Skau, un sai het en leren Maske un en linnen Kappe up de Kop. Klaasoom dragt en laange Underbrauk, dat hai sük gain Wulf lopt, den hai kumt döör de Loperääij düchteg in 't Swaiten. Over de Underbrauk het hai en snääijwitte Brauk un dan daarover en witte Kittel, däi mit rode Striepen ofset is...
so..nu mal richtiges Borkumer Platt!!!
![]()
so..nu mal richtiges Borkumer Platt!!!
![]()
wer soll dat ertragenso..nu mal richtiges Borkumer Platt!!!
![]()
Herzlichen Glückwunsch.
Feier schön.
![]()
wer soll dat ertragen
jemand Geburtstag ??