Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
yup
LW en ik
was wel meesterlijk
moonsorrow ruleerde en tankard was stoer!
jij nog geweest?

Zekers!! Arch enemy was kickend ..Tankard ook.. ik heb nog een paar bands gezien..maar wel kleine stukjes..Skyforger bijv..t was weer veel te gezellig en op t moment dat ik naar een zaal wilde om te kijken..was de band alweer afgelopen:rolleyes: dus t was weer veeeel te gezellig...geeft ook niks eigenlijk:D

meeeiuw

Hey Meeuw!, ik ken jou!
Ben je nog naar Nijmegen gefietst in 2004 (met Dynamo)?

maar was het 2004?
ik d8 2002:S
hihi naja doet er ook niet echt toe:)
haha ja we waren vrij ver station amersfoort:p en toen vonden we een auto:pdus zijn we er maar heen gereden:pmmmm en 1 van me beste vrienden(neger) en fietsen gaan ok niet zo goed samen.

ik wil dit jaar weer met de auto naar wacken afgelopen jaar viel een beetje in het water aang ezien we de aaf dat we weg zouden gaan de auto het begaf:S dus gingen we maar met boothill utreg mee.maarja uhmm dit jaar gaan we ook met meer mensen .er zijn nu 15 mensen die gaan uit amersfoort die ik ken.naja waarvan er 5 zeker zijn die al een kaartje hebben:p de rest ach:pafgelopen jaar was zeker vet op wacken jammer dat ik niet mocht drinken:S

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
40
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
maar was het 2004?
ik d8 2002:S
hihi naja doet er ook niet echt toe:)
haha ja we waren vrij ver station amersfoort:p en toen vonden we een auto:pdus zijn we er maar heen gereden:pmmmm en 1 van me beste vrienden(neger) en fietsen gaan ok niet zo goed samen.

ik wil dit jaar weer met de auto naar wacken afgelopen jaar viel een beetje in het water aang ezien we de aaf dat we weg zouden gaan de auto het begaf:S dus gingen we maar met boothill utreg mee.maarja uhmm dit jaar gaan we ook met meer mensen .er zijn nu 15 mensen die gaan uit amersfoort die ik ken.naja waarvan er 5 zeker zijn die al een kaartje hebben:p de rest ach:pafgelopen jaar was zeker vet op wacken jammer dat ik niet mocht drinken:S

ik kom uit Leusden en ik ga ook! :p dus doe maar 16 en 6 die een kaartje hebben :D

meeeiuw

ik kom uit Leusden en ik ga ook! :p dus doe maar 16 en 6 die een kaartje hebben :D

net als rob?die dit jaar ook was die woont ook in leusden weet alleen nog niet ofhij ook gaat.hoe ga je weet je dat al?of bedenk jij je dat ook pas een dag van te voren?tering echt wat een gare avond in de boothill was echt niet grappig..maar goed wel lache..hopelijk hangt er geen bord aankomend jaar met boothill saloon amersfoort/utrecht verboden toegang

main_unit

6 Juli 2006
473
0
61
41
vlaardingen-netherlands
net als rob?die dit jaar ook was die woont ook in leusden weet alleen nog niet ofhij ook gaat.hoe ga je weet je dat al?of bedenk jij je dat ook pas een dag van te voren?tering echt wat een gare avond in de boothill was echt niet grappig..maar goed wel lache..hopelijk hangt er geen bord aankomend jaar met boothill saloon amersfoort/utrecht verboden toegang
LW en ik gaan gewoon weer samen,met de auto,net als elk jaar :)
alleen nemen we in 2007 nog n vriend en vriendin van ons mee