Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.361
577
160
38
Almere, Holland
Nemesiss schrieb:
ik heb ook uitgeslapen... had gelukkig geen kater aangezien ik toch wel redelijk heb lopen zuipen woensdagavond... verder eigenlijk de gehele dag aan huiswerk gezeten... ff 2 uurtjes tussenuit geweest... kreeg een beetje vierkante oogjes :cool: ben nu trouwens nog steeds bezig... moeite me concentreren en geen zin

wie zit er dan ook om half 2 snachts aan ze huiswerk :rolleyes:

maarja ik ben vandaag weer aan het werk.. terwijl 75% van nederland gewoon vrij heeft...
 

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
agresionpower schrieb:
wie zit er dan ook om half 2 snachts aan ze huiswerk :rolleyes:

maarja ik ben vandaag weer aan het werk.. terwijl 75% van nederland gewoon vrij heeft...
uhm ik.... als je 3 dagen bij je vriendje zit of met vrienden dingen aan het doen bent moet je toch ergens de verloren tijd inhalen.....
 

mara

W:O:A Metalhead
5 Mai 2006
104
0
61
36
Nemesiss schrieb:
ik heb ook uitgeslapen... had gelukkig geen kater aangezien ik toch wel redelijk heb lopen zuipen woensdagavond... verder eigenlijk de gehele dag aan huiswerk gezeten... ff 2 uurtjes tussenuit geweest... kreeg een beetje vierkante oogjes :cool: ben nu trouwens nog steeds bezig... moeite me concentreren en geen zin

tjah je moet er toch wat voor over hebben he om met mij bier te zuipen in de kroeg :p
 

mara

W:O:A Metalhead
5 Mai 2006
104
0
61
36
Nemesiss schrieb:
heej ik heb gister volgehouden... ik ben niet naar de kroeg geweest.... :rolleyes: vanaaf weer wel... maar dat is omdat ik moet werken ;)

tjah k zou het niet weten ik ben miss 5 min. in de as geweest... toen op de scooter :eek: naar haarlem gegaan .... waar ik net vandaan kwam maar bedacht me dat het daar toch leuker was dan in as... volg je t nog.. mooi ik ook niet :confused: .. de hoeveelheid grolsch :eek: stroomt nog steeds door mn bloed :p
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.969
6.698
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
mara schrieb:
tjah k zou het niet weten ik ben miss 5 min. in de as geweest... toen op de scooter :eek: naar haarlem gegaan .... waar ik net vandaan kwam maar bedacht me dat het daar toch leuker was dan in as... volg je t nog.. mooi ik ook niet :confused: .. de hoeveelheid grolsch :eek: stroomt nog steeds door mn bloed :p
Daar was je dan ook zelf bij, toen je die Grolsch door je bloed mengde? Of heb je onder de tap gaan hangen, en de kraan opengedraaid? :D
 

mara

W:O:A Metalhead
5 Mai 2006
104
0
61
36
tjah bij gebrek aan beter.. ach, na een paar ur waren we het zat en zijn we naar een kroeg gegaan waar ze wel HJ hadden :D
 

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
mara schrieb:
tjah k zou het niet weten ik ben miss 5 min. in de as geweest... toen op de scooter :eek: naar haarlem gegaan .... waar ik net vandaan kwam maar bedacht me dat het daar toch leuker was dan in as... volg je t nog.. mooi ik ook niet :confused: .. de hoeveelheid grolsch :eek: stroomt nog steeds door mn bloed :p
jah gezellig hoor.... iedereen heeft me alleen gelaten... *snif* ;)
 

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
47
nederland
hallo allen... alles goed hier??? ben er nie meer zoveel..maar de comp staat op een nie zo'n fijne plek..en ik heb een beetje een leestik (geef t een paar weken ;) ) verder alles wel
 

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Winterslaap schrieb:
hallo allen... alles goed hier??? ben er nie meer zoveel..maar de comp staat op een nie zo'n fijne plek..en ik heb een beetje een leestik (geef t een paar weken ;) ) verder alles wel
heej meis.... we hebben je wel gemist hoor....