Winterslaap
W:O:A Metalhead
agresionpower schrieb:zo dat zal ff wennen zijn aan een ander klimaat dan![]()
nou nogal! ik denk t wel een brok kouder zal zijn

agresionpower schrieb:zo dat zal ff wennen zijn aan een ander klimaat dan![]()
Winterslaap schrieb:nou nogal! ik denk t wel een brok kouder zal zijnik zit 10 hoog haha
Quark schrieb:@WInterslaap. Veel succes dan vrijdag met je operatie. Als je dit niet meer leest, stuur ik wel 'n SMoS. (die komt nl. zeker aan)
TALKHEAVY schrieb:Goed morjen, Hollandsche Menschen - wer nit to wit von der Grenze nach Duitslandt levt: am 2.10 maken we groote Party im rock cafe (guckt du unter Google Das Rock Cafe Muenster) to 10 Jahre TAlk Heavy Muensters Metal radio Show. Kommt dog mal bij tom bangen.
Vervelend he ziek zijn... ik heb er ook een pest hekel aan... was afgelopen week ook ziek.... maar na 2 dagen had ik het alweer voor gezien... dus ik weigerde me ziek te voelen.. ben naar school geweest gewoon gewerkt... voel me weer helemaal lekkermeeeiuw schrieb:pff zo na lange tijd maar weer esop het forum gekeken.pff heerlijk dat ziek zijn lig nu al een halve week met griep in bed:S jeeh.
naaj tering jullie posten echt te veel.ik vind die oude band van typo negative wel een vette toevoegingen soulfly tja ach wel aardig dat ze der bij zitte
![]()
weren weer haven. keiner von nit to wit weg, der Lust hat to kommen?agresionpower schrieb:veel plecier
Nemesiss schrieb:Vervelend he ziek zijn... ik heb er ook een pest hekel aan... was afgelopen week ook ziek.... maar na 2 dagen had ik het alweer voor gezien... dus ik weigerde me ziek te voelen.. ben naar school geweest gewoon gewerkt... voel me weer helemaal lekker![]()
zo bedoelde ik het niet.... ik kan er echt niet tegen... ik word geestelijk gek....agresionpower schrieb:hmm ik kan me niet herrineren dat ik iemand ken die geen hekel heeft aan ziek zijn....