agresionpower
W:O:A Metalgod
Quark schrieb:Als je ze wil laten zuipen, moet je ze naar hier laten komen. Hier is veel meer bier dan in Nederland![]()
ja das waar... maar dit is dichterbij voor mij.
Quark schrieb:Als je ze wil laten zuipen, moet je ze naar hier laten komen. Hier is veel meer bier dan in Nederland![]()
mij maakt het ook niet uit... maar ze liepen gewoon rond.... heb ook niet echt gesprek gehad over muziek meer over alcohol eigenlijkagresionpower schrieb:
cool, niet dat ik zo'n meet and great geiler ben ofzo
maar norther is gewoon vet![]()

hmmm we zullen zien.... eerst naar mijn kroegQuark schrieb:Als je ze wil laten zuipen, moet je ze naar hier laten komen. Hier is veel meer bier dan in Nederland![]()

Lamme tak!agresionpower schrieb:ja das waar... maar dit is dichterbij voor mij.

ik ga ook zeker een keer langs komen om te zuipen... .maar of ik norther mee neem????Quark schrieb:Lamme tak!
Lees maar 's terug. Je hebt 'n uitnodiging gehad om hier te komen zuipen! Nu dat je de kans hebt, moet je die ook niet afslaan!!!![]()
Kun je altijd nog doen als je teruggaat.Nemesiss schrieb:hmmm we zullen zien.... eerst naar mijn kroeg![]()
da's waarQuark schrieb:Kun je altijd nog doen als je teruggaat.
Kijk 't 's zo. Zij hebben vast en zeker 'n auto/busje. Nu, je kan vragen of je kan meerijden, en hier ter plaatse je zelf klem zuipen, zonder dat je moet terugrijden! Wat wil je nog meer?
Wieso ned?Nemesiss schrieb:ik ga ook zeker een keer langs komen om te zuipen... .maar of ik norther mee neem????
geen idee of ik ze mee krijgQuark schrieb:Wieso ned?
... misschien als ze eerst in ned en dan in bel moeten optreden....Quark schrieb:Lamme tak!
Lees maar 's terug. Je hebt 'n uitnodiging gehad om hier te komen zuipen! Nu dat je de kans hebt, moet je die ook niet afslaan!!!![]()

succes vrijdag iig.... en succes met het verhuizen.....Winterslaap schrieb:komende weken zal ik hier niet veel te vinden zijn....ik ga bijna verhuizen en ik word vrijdag geopereerd...dus ff afwachten allemaal.....
veel plezier hier!![]()
Winterslaap schrieb:komende weken zal ik hier niet veel te vinden zijn....ik ga bijna verhuizen en ik word vrijdag geopereerd...dus ff afwachten allemaal.....
veel plezier hier!![]()
agresionpower schrieb:oeh waar ga je heen verhuizen dan?
sterkte met de operatie!

Winterslaap schrieb:2 straten verder![]()
en dank u beiden!![]()