lucky... ik moet zelf rijdenmeeeiuw schrieb:ik word gebrachtnaar wacken .
met de auto
naja ik ga vrijdag aaf maar es uit in hilversum voor d verandering

lucky... ik moet zelf rijdenmeeeiuw schrieb:ik word gebrachtnaar wacken .
met de auto
naja ik ga vrijdag aaf maar es uit in hilversum voor d verandering
Nemesiss schrieb:lucky... ik moet zelf rijdenveel te leuk auto rijden
Dan is d'n "IJzeren weg" toch iets comfortabeler. Maar ja, met jullie "IJzeren weg" is wel veel mis meeWinterslaap schrieb:file's erbij inbegrepen?![]()
gelukkig nog niet in de file gestaan... mazzel aan gehad... maar gister reed ik mee met een vriend van mij en toen stonden we dus wel in de file.... lache joh...vooral s ochtends.... al die half wakkere ochtendhumeur hebben mensen bekijkenWinterslaap schrieb:file's erbij inbegrepen?![]()
Gaaf... wanneer, waar...???Winterslaap schrieb:leuk nieuwtje.... vriendlief heeft mij opgegeven voor t NK grunten![]()
![]()
![]()
grappig he
Nemesiss schrieb:Gaaf... wanneer, waar...???
eens kijken of we je kunnen komen aanmoedigenWinterslaap schrieb:30 juni ergens in Den Haag...grappig he!
KUT!!! Te ver (zo vlak na Graspop)! Anders was ik wel gaan komen kijken. Maar om daar h/t voor te gaan, wordt me toch te gortig!!!Winterslaap schrieb:30 juni ergens in Den Haag...grappig he!
Quark schrieb:KUT!!! Te ver (zo vlak na Graspop)! Anders was ik wel gaan komen kijken. Maar om daar h/t voor te gaan, wordt me toch te gortig!!!
Maar Winterslaap, ik zal je hier (in stilte) aanmoedigen!!!![]()
Ha'k nog nie aan gedacht, maar da's ook nog 'n optie!!!Winterslaap schrieb:niet gruntend?![]()
Ga dan zuipen tijdens hun show. Probleem opgelost!meeeiuw schrieb:zucht soulfy toegevoegt dat is echt de laatste band die ik hoopte dat ze zouden toevoegen