Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.883
8.595
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Nemesiss schrieb:
WIE HEEFT HET OVER EEN PINT (0,5l) ??????

I wasen't talking about a pint...
the prices at my work are:
fluitje (0,25l) = 1.70
vaasje (0,35l) = 1.90
Pint (0.5l) = 3.20
;)
Ik had 't over 'n pint, geen (engl) PINT! Maar 't verschil tussen een een pint en een pint zal ik t.z.t. wel uitleggen as ge naar hier komt (met z'n allen). Dan zulde zien wat WIJ onder 'n pint verstaan.

(dus hierbij 'n uitnodiging van naar hier te komen, gezien gullie allemaal wel 'n blik met wielen kunt regelen, en ik niet.)

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
Ik had 't over 'n pint, geen (engl) PINT! Maar 't verschil tussen een een pint en een pint zal ik t.z.t. wel uitleggen as ge naar hier komt (met z'n allen). Dan zulde zien wat WIJ onder 'n pint verstaan.

(dus hierbij 'n uitnodiging van naar hier te komen, gezien gullie allemaal wel 'n blik met wielen kunt regelen, en ik niet.)
uhm goed idee... tegen die tijd moet ik toch me rijbewijs wel hebben en een auto kunnen lenen... we zullen zien.... wie mag ik mee nemen?

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
De bende die hier rondpost (en niet te ver rijden van jou afwoont) 't Is meteen 'n goeie oefening van te rijden, maar 't is wel 'n behoorlijke afstand!!!
wat versta je onder niet te ver van mij afwonen... ik geloof namelijk niet dat er iemand is die hier post die ook maar bij mij in de buurt woont.... ach op de route is ook goed :D

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.883
8.595
170
Nemesiss schrieb:
wat versta je onder niet te ver van mij afwonen... ik geloof namelijk niet dat er iemand is die hier post die ook maar bij mij in de buurt woont.... ach op de route is ook goed :D
Ik schat jullie (AP, meeiuw en jouzelf) alledrie binnen een straal van 30km van Utrecht wonen. (Huizen, Amersfoort en Beverwijk) (Toegegeven, Beverwijk ligt iets verder dan 30km) Dan moet Utrecht geen probleem zijn van daar heen te rijden. Vanuit Utrecht moet je nl. toch naar Eindhoven heen om daar ongeveer de grens over te steken. Dus voilà. Blijft alleen Winterslaap over (als ze wil) maar dat moet m.i. ook op te lossen zijn. Clubje compleet!!

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
Ik schat jullie (AP, meeiuw en jouzelf) alledrie binnen een straal van 30km van Utrecht wonen. (Huizen, Amersfoort en Beverwijk) (Toegegeven, Beverwijk ligt iets verder dan 30km) Dan moet Utrecht geen probleem zijn van daar heen te rijden. Vanuit Utrecht moet je nl. toch naar Eindhoven heen om daar ongeveer de grens over te steken. Dus voilà. Blijft alleen Winterslaap over (als ze wil) maar dat moet m.i. ook op te lossen zijn. Clubje compleet!!
nouja als ik het voorelkaar krijg om een auto te lenen... zijn we onderweg als de rest iig mee wil :p

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.883
8.595
170
Nemesiss schrieb:
nouja als ik het voorelkaar krijg om een auto te lenen... zijn we onderweg als de rest iig mee wil :p
Bij deze!

Alleen niet tijdens Graspop (24-26/06), Dong (14-15/07) en Wacken natuurlijk! Ook niet 't eerste weekend of 2e van september, wegens Nebelmoor fest in Leer/Emden of ergens in die hoek (Weer Duitsland ja)

Nemesiss

4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Quark schrieb:
Bij deze!

Alleen niet tijdens Graspop (24-26/06), Dong (14-15/07) en Wacken natuurlijk! Ook niet 't eerste weekend of 2e van september, wegens Nebelmoor fest in Leer/Emden of ergens in die hoek (Weer Duitsland ja)
goh zijn er ook dagen dat je wel kan??? :p