Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
agresionpower schrieb:
ik moet ook zwoegen in het weekend.... de heletijd maar "leuke"dingen doen met me vriendin enzo.
moest vandaag mee om dat ze niet in der eentje voor een bassgitaar wou kijken.

O WAT ERG!!! naar een muziekwinkel!!!! je reinste mishandeling zeg :rolleyes: :p wees blij dat ze niet leuke laarzen gaat kopen..in 20 winkels wil kijken..en dan na 5 uur shoppen er toch achterkomt dat de kicke laarzen in de allereerste winkel toch de leukste waren...

je hebt t zo slecht nog nie!!!!

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Winterslaap schrieb:
O WAT ERG!!! naar een muziekwinkel!!!! je reinste mishandeling zeg :rolleyes: :p wees blij dat ze niet leuke laarzen gaat kopen..in 20 winkels wil kijken..en dan na 5 uur shoppen er toch achterkomt dat de kicke laarzen in de allereerste winkel toch de leukste waren...

2.5 half uur heen en weer reizen om 10 min in een winkel te staan vind ik dan persoonlijk erger, als je 20 winkels af gaat doe je nog iets met je tijd

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Winterslaap schrieb:
zo'n end?? :eek: is er niet iets dichterbij dan??

t was in almere, aan de andere kant van het meer dat huizen en almere verdeeld.
maarja OV van huizen naar almere is gewoon zo slecht alle bussen rijden om het half uur en je mist altijd de aansluitingen....

Iscariot

9 Jan. 2002
2.369
0
61
42
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Winterslaap schrieb:

grappig om dat van een vrouw te horen :rolleyes: :p :)

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
Iscariot schrieb:
grappig om dat van een vrouw te horen :rolleyes: :p :)

mja...ik hou er niet zo van...hou t meestal maar bij een paar winkels en dan beland ik per ongeluk op een terrasje en dan kom je er achter dat ineens alle winkels dichtzijn...dat gebeurt me wel vaker :rolleyes: al dat gepas bah maar soms kom je er niet onderuit ;)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.848
8.570
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Moin allemaal.

Ik ben weer heel terug van de Dämmerung teruggekomen. Alleen ben'k bang da'k d'r finaal doorheen geslapen heb. Godverdomme, wat was ik moe!

Enfin soit, de Sint is weer weg, nu de kerst nog zien te overleven. (en gvd, wat heb ik een hekel aan kerst.)