Winterslaap schrieb:en de rest maar zwoegen![]()
agresionpower schrieb:ik moet ook zwoegen in het weekend.... de heletijd maar "leuke"dingen doen met me vriendin enzo.
moest vandaag mee om dat ze niet in der eentje voor een bassgitaar wou kijken.
Winterslaap schrieb:O WAT ERG!!! naar een muziekwinkel!!!! je reinste mishandeling zeg![]()
wees blij dat ze niet leuke laarzen gaat kopen..in 20 winkels wil kijken..en dan na 5 uur shoppen er toch achterkomt dat de kicke laarzen in de allereerste winkel toch de leukste waren...
je hebt t zo slecht nog nie!!!!
agresionpower schrieb:2.5 half uur heen en weer reizen om 10 min in een winkel te staan vind ik dan persoonlijk erger, als je 20 winkels af gaat doe je nog iets met je tijd
Winterslaap schrieb:zo'n end??is er niet iets dichterbij dan??
Winterslaap schrieb:O WAT ERG!!! naar een muziekwinkel!!!! je reinste mishandeling zeg![]()
wees blij dat ze niet leuke laarzen gaat kopen..in 20 winkels wil kijken..en dan na 5 uur shoppen er toch achterkomt dat de kicke laarzen in de allereerste winkel toch de leukste waren...
je hebt t zo slecht nog nie!!!!
agresionpower schrieb:2.5 half uur heen en weer reizen om 10 min in een winkel te staan vind ik dan persoonlijk erger, als je 20 winkels af gaat doe je nog iets met je tijd
Iscariot schrieb:grappig om dat van een vrouw te horen![]()
![]()
![]()
Iscariot schrieb:Heeft ze em nou ook gekocht dan?
anders is het idd zonde van je tijd
ach, het is toch leuk! ff gezellig met je meissie weg![]()
Iscariot schrieb:Heeft ze em nou ook gekocht dan?
anders is het idd zonde van je tijd
ach, het is toch leuk! ff gezellig met je meissie weg![]()
Dan heb je er tenminste nog iets aan gehad.agresionpower schrieb:ze heeft hem wel gekocht ja, als zei iets leuks ziet en het geld heeft koopt ze het altijd...![]()
Quark schrieb:Dan heb je er tenminste nog iets aan gehad.