Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.882
6.674
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Dankje! Heb je er toevallig ervaring mee?
Want het is exclusief volgens mij, maar geen idee wat er nog bij komt.

Heb ik.

Er komt enkel nog plaatsreserveringskosten bij en €2 voor de boeking. (plaats is eigenlijk gratis voor de 1e persoon)

Betalen per credit card, die je als "identiteitskaart" moet gebruiken, omdat je je ticket thuis kan afdrukken.
En de prijs is per ENKELE reis. Maar laten we wel wezen, voor 58€+2x2€ = 62€ kun je niet met de auto rijden.

Ook te zeggen dat je "Zugbindung" (=verbonden aan één trein) hebt. D.w.z. je MOET die trein pakken (het gaat dan om IC/ICE) anders geen ticket. In Regilnalverkehr (stoptrein/IR etc) geen binding. Maar wel beperking.

En verder is het gewoon een treinticket.

Als je Bahnkarte hebt dan kun je dat ook als "identiteitskaart" gebruiken.

Ga je vanaf over de grens (Groningen, Amsterdam, Lutjebroek, Best, etc...), dan moet je er rekening mee houden dat je je tickets per post moet laten komen. Kost €3.50 extra. (geloof ik)
 

metalhippy

Member
4 Aug. 2008
39
0
51
We gaan die trein vanaf Leer nemen =) Drie keer overstappen + 2 chaoten, hoop dat het goed gaat:p

Klopt het dat de camping 29 juli om 0.00h open gaat?
Dat staat op de site maar ik hoorde juist dat het dit jaar eerder open is?
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.882
6.674
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
dat herinner ik me goed, Gnoff had zelfgebrouwen bier bij meen ik. heel donker maar ook heel zoet. toen ik met mn maat terug bij de camping kwam zijn we bijde 2 meter van onze tent ten aarde gestort :p
dat noem ik nou een goed middagje

Heb thusi nog 'n fles staan (leeg) met Lindemaks Kriek uit Sverige. De fles is nog genummerd ook nog. (0,75l geloof ik)