Nederlandstalig forum

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Angelos

W:O:A Metalhead
29 Juli 2006
107
0
61
35
Sint-Oedenrode (Holland)
www.puppypuke.com
dit jaar gaan we voor het eerst niet met de trein maar met een Camper, maar ik zag op de campingkaart dat we dan echt ver weg zitten. weet iemand of het mogelijk is om tussen de gewone wagens te staan?

ps. WFF was weer een leuk feestje dit jaar. :p

See you at Wacken!!
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.786
6.617
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
dit jaar gaan we voor het eerst niet met de trein maar met een Camper, maar ik zag op de campingkaart dat we dan echt ver weg zitten. weet iemand of het mogelijk is om tussen de gewone wagens te staan?

ps. WFF was weer een leuk feestje dit jaar. :p

See you at Wacken!!

Da meugde gij gerust van mèn.

D'n enigste reden waarom die zo ver weg staan is het weg kunnen komen. Als 't regent net als in 2005, dan hoeven ze geen trekkers te gebruiken om die campers los te trekken. Die dingen zakken anders gewoon de grond in.
 

Angelos

W:O:A Metalhead
29 Juli 2006
107
0
61
35
Sint-Oedenrode (Holland)
www.puppypuke.com
Da meugde gij gerust van mèn.

D'n enigste reden waarom die zo ver weg staan is het weg kunnen komen. Als 't regent net als in 2005, dan hoeven ze geen trekkers te gebruiken om die campers los te trekken. Die dingen zakken anders gewoon de grond in.

achja, dan moeten we maar wat verder lopen. is ook nog eens goed voor mn conditie. in 2005 was ik er nog niet bij dus ik heb alleen wat verhalen over het weer gehoord. ik hoop jullie weer een keer te zien in de beergarten ofzo, in 2006 met een maat een middagje bij jullie gezeten. ( was wel bevorderlijk.)
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.786
6.617
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
achja, dan moeten we maar wat verder lopen. is ook nog eens goed voor mn conditie. in 2005 was ik er nog niet bij dus ik heb alleen wat verhalen over het weer gehoord. ik hoop jullie weer een keer te zien in de beergarten ofzo, in 2006 met een maat een middagje bij jullie gezeten. ( was wel bevorderlijk.)

Geef mij je telefoonnummer nog 's, ik ben bang dat ik 'm kwijt ben.
Mag (en 't liefst) per PM.
Als je ook bij de meeting wil zijn, dan even in de fred van de meeting en telefoonlijst.
 

metalhippy

Member
4 Aug. 2008
39
0
51
Onze lifts gaan niet door...is er nog iemand die 2 plekken over heeft en reiskosten wil delen? Vanaf omg. Amsterdam, Groningen of Leer. Stuur me dan snel een bericht, anders gaan we toch een bustour nemen:p