agresionpower
W:O:A Metalgod
voor mij is zo'n beetje alles in de noordelijke randstad goed te bereiken. dus weet niet wat handig is voor nemesiss?
voor mij is zo'n beetje alles in de noordelijke randstad goed te bereiken. dus weet niet wat handig is voor nemesiss?
noordelijk randstad is idiaal. (daar woon ik namelijk )
kent iemand nog een goede kroeg?
ligt eraan waar we heen gaan...
Dank jenou ik vind het een beetje te gortig... helemaal voor jou.
Voor mij 't makkelijkst. Hoef dan maar één keer over te stappen. (Brussel Zuid/C, Mechelen of Antwerpen C), om dan rechtstreeks naar A'dam te kunnen. Van daaruit kan ik dan altijd nog overstappen. Alleen alles tussen Den Haag en A'dam is wat omslachtiger, wegens 'n extra overstap in Den Haag HS/Rotterdam C.noordelijk randstad is idiaal. (daar woon ik namelijk )
mijn idee is om aan de hand van een goeie kroeg ergens heen te gaan eigenlijk...
Dank je
Voor mij 't makkelijkst. Hoef dan maar één keer over te stappen. (Brussel Zuid/C, Mechelen of Antwerpen C), om dan rechtstreeks naar A'dam te kunnen. Van daaruit kan ik dan altijd nog overstappen. Alleen alles tussen Den Haag en A'dam is wat omslachtiger, wegens 'n extra overstap in Den Haag HS/Rotterdam C.
België hebben we al gehad. (Utrecht) Verder ken ik niks nie meer in Holland.
Dan heb ik alleen nog iemand nodig die mij onderdak wil verschaffen voor de nacht. (liefst bij/met een TREINstation, ik ben nogal lam aangelegd 's morgens ) zodat ik weer naar huis kan gaan.
Dan is ik helemaal tevreden!
Ik heb altijd een bank waarop gepit kan worden.
belangrijker vind ik het om een datum te prikken
Ik heb altijd een bank waarop gepit kan worden.
belangrijker vind ik het om een datum te prikken
ja datum en waar precies... of staat Amsterdam nu vast?
Amsterdam is geen probleem.
Datum. Ergens in oktober? Niet op 13&14 oktober, ik moet die zondag stemmen. Gemeenteraadsverkiezingen. Elk ander geen probleem.
26 en 27 kan ik weer niet, dan zit ik wss op een festival in hoorn.
Blijven de weekends van 6 en 20 over. (zaterdag)
Heb met beiden geen probleem.
Wel aankomst 's middags. Ben lang genoeg onderweg.