Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
In elk geval was hij er gisteren wel. Heb nog 'n bericht gestuurd wegens een weerswaarschuwing, code oranje.

Schijnt niet zó erg geweest te zijn.

t viel bij ons idd erg mee, wel hele avond regen gehad, maar met 27 graden over dag was het goed te doen.
de regen op zondag was wat minder, ik had het echt abnormaal koud gewoon.
uiteindelijk maar met Cetta en wat andere droog op de camping 1.5 tree bier weg gewerkt in 2 uur tijd. daar kreeg ome John het wel weer warm van :p

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.523
7.948
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
t viel bij ons idd erg mee, wel hele avond regen gehad, maar met 27 graden over dag was het goed te doen.
de regen op zondag was wat minder, ik had het echt abnormaal koud gewoon.
uiteindelijk maar met Cetta en wat andere droog op de camping 1.5 tree bier weg gewerkt in 2 uur tijd. daar kreeg ome John het wel weer warm van :p

Dan moet 't menneke daarna goed zat zijn geweest! :D

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Wat dat betreft is GMM duur. Jammer.

En mag je nog steeds maar 24x33cl naar binnen nemen? (camping)

ik werd niet eens gecontroleerd toen ik de camping op ging, had dus ook een miljoen vusten mee kunnen nemen :p

ze zijn iig niet strikt op gmm, 2 jaar terug waren ze dat al niet, maar dit jaar al helemaal niet.
Ik ben ook geen enkele keer gefouilleerd. (tassen moest je bij de ingang van het festival terein wel even open maken, maar die heb ik nooit bij me)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.523
7.948
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
ik werd niet eens gecontroleerd toen ik de camping op ging, had dus ook een miljoen vusten mee kunnen nemen :p

ze zijn iig niet strikt op gmm, 2 jaar terug waren ze dat al niet, maar dit jaar al helemaal niet.
Ik ben ook geen enkele keer gefouilleerd. (tassen moest je bij de ingang van het festival terein wel even open maken, maar die heb ik nooit bij me)

Hm.

Volgend jaar maar toch 's terug gaan.

Ik denk ook dat ze 'n beetje bang zijn van het Pukkelpop-effect. Daarom ook een weerswaarschuwing. Maar dat viel achteraf mee.

Voor de rest, ik ben al niet mere geweest sinds 2006, dus... ook al zo'n 6jr geleden.