dumdidumdidum... wat is het stil???
Tja.. AP is in België, tenminste, dat hoop ik voor hem.
dumdidumdidum... wat is het stil???
Tja.. AP is in België, tenminste, dat hoop ik voor hem.
Dat hoop ik ook voor hem...
Het niveau is weer hoog als altijd
In elk geval was hij er gisteren wel. Heb nog 'n bericht gestuurd wegens een weerswaarschuwing, code oranje.
Schijnt niet zó erg geweest te zijn.
In elk geval was hij er gisteren wel. Heb nog 'n bericht gestuurd wegens een weerswaarschuwing, code oranje.
Schijnt niet zó erg geweest te zijn.
t viel bij ons idd erg mee, wel hele avond regen gehad, maar met 27 graden over dag was het goed te doen.
de regen op zondag was wat minder, ik had het echt abnormaal koud gewoon.
uiteindelijk maar met Cetta en wat andere droog op de camping 1.5 tree bier weg gewerkt in 2 uur tijd. daar kreeg ome John het wel weer warm van
Dan moet 't menneke daarna goed zat zijn geweest!
Ik weet dat ik me geen moment echt heel erg dronke heb gevoeld... maar gezien het enorme geheugenverlies wat ik geleden heb moet ik toch echt wel heel wat alcohol naar binnen hebben gewerkt (ook volgens mijn portemonee trouwens)
Wat dat betreft is GMM duur. Jammer.
En mag je nog steeds maar 24x33cl naar binnen nemen? (camping)
ik werd niet eens gecontroleerd toen ik de camping op ging, had dus ook een miljoen vusten mee kunnen nemen
ze zijn iig niet strikt op gmm, 2 jaar terug waren ze dat al niet, maar dit jaar al helemaal niet.
Ik ben ook geen enkele keer gefouilleerd. (tassen moest je bij de ingang van het festival terein wel even open maken, maar die heb ik nooit bij me)