Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Ik weet nog niet zeker hoe laat ik er ben, reizen met Monica is natuurlijk gezelliger dan alleen reizen.
Maar ik moet even kijken wat er als eerste speelt.
Want ik weet dat Krisiun redelijk vroeg speelt, maar ik weet niet hoe vroeg.
Krisiun wil ik dan weer wel zien.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.543
7.959
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ik weet nog niet zeker hoe laat ik er ben, reizen met Monica is natuurlijk gezelliger dan alleen reizen.
Maar ik moet even kijken wat er als eerste speelt.
Want ik weet dat Krisiun redelijk vroeg speelt, maar ik weet niet hoe vroeg.
Krisiun wil ik dan weer wel zien.

Ben tegen 2h in Ehv. Afhankelijk van de rij bij het postkantoor, ik moet nog kerstkaarten sturen. (buiten BE/NL en da's goedkoper in NL)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.543
7.959
170
Dit was het dictee van gisteren.
De vetgedrukte woorden waren de voetangels van dit jaar.

(ik zou rond de 30 fouten hebben)

Carrière

Het mistte zo, dat ik de afslag miste; die zin liet mij kennismaken met het dictee, waardoor ik stante pede van school af wilde, vanwege te veel voor-de-gek-houderij, al kende ik alle jaartallen van Krimoorlog tot Bokseropstand.

Spellen was een ambigue zaak: in automatischepiloottoestand lukte het me vanzelf, maar zodra ik erover nadacht weifelde ik of gênant zo’n fransozendakje had of niet; ja al die pietje-preciezerige accenten vond ik stupide, maar het gedoe met dat al of niet aaneenschrijven nog wel het stupiedst.

Voortijdige schoolverlaters zijn dappere dodo’s op weg naar Bommelskonten; maar uiteindelijk raakte ik toch nog keurig netjes getrouwd, met een baan onder de balkenendenorm maar wel dicht daarbij, en met collegaatjes die ervan uitgaan dat ik geen cultuurbarbaar ben; ik ben tenslotte Tweede Kamerlid.

Dat fraaie traktement is meegenomen, want mijn eega is een funshopper; niet zo’n barbiepop die alle braderieën afstruint waar Jan en alleman wel een paar eurootjes kan stukslaan, maar een cliënte van pico bello etablissementen.

Tweemaal ’s weeks gaat ze een dagje statten, waarbij ze als een kenau in exprestempo alle jezusfreaks die de Heer* en Zijn* werken prijzen omverloopt, diverse rollatorrijpe oudjes meesleurend die aan het nordicwalken zijn, en dat alleen omdat ze een nieuw eau de toiletteje heeft gespot.

Zwaarbeladen keert ze huiswaarts, sprenkelt eau de cologne uit de eau-de-colognefles en begint op internet eBay af te schuimen voor een zo goed als nieuw Blu-rayspelertje.

Als manlief ben ik de financiële kop van jut, al kent haar koopdrift één pluspunt: jaarlijks kunnen we voor een extra vakantietje eropuit gaan van het geld dat onze koters met haar luxevoorwerpen op de vrijmarkt terugverdienen.

Mijn huwelijk mag direct uit Dantes Hel komen, die schooldag waarop het dictee me ging tegenstaan was wel het grootste debacle van mijn leven, want als ik toentertijd beter had leren spellen, was ik allang politicus af en nu een wat minder gedweeë geldschieter.

*) van mij moet dit principieel met kleine letter geschreven. Er is nl. geen god ofzo, en dus is die hoofdletter daar echt overbodig.

Zuletzt bearbeitet:

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Leo en zijn principes weer...

Laat ik het zo zeggen, ik hoop volgend jaar bekende Nederlander te zijn, dan doe ik ook mee, dan zou ik daar gewonnen hebben (maw ik had minder fout dan die Belg die in de top 3 stond)

Ik vond het belachelijk makkelijk, beetje verkleinwoorden gebruiken en dat gedoe met wel of geen streepjes en hoofdletter maakt het echt niet moeilijk.

btw
Przwalskipaard.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.543
7.959
170
DB denkt schijnbaar dat ze het beter kunnen dan de NS

Een ding moet ik ze nageven.
De treinen rijden er "gewoon". Da's al in elk geval beter dan hier, waar storingen en "gebrek aan treinbestuurders" dagelijkse kost zijn.

Edit Piaf zegt: treinbestuurders zijn machinisten, maar dat woord wordt hier niet gebruikt. En conducteurs zijn nu net bestuurders. Dit vanwege het "citaat" van het omroepbericht hier.

O ja, "afgeschafte" treinen is nu ook al dagelijkse kost hier. (in Nederland wordt zo'n trein "opgeheven". Ik heb 't één keer mogen meemaken :D)

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Een ding moet ik ze nageven.
De treinen rijden er "gewoon". Da's al in elk geval beter dan hier, waar storingen en "gebrek aan treinbestuurders" dagelijkse kost zijn.

Edit Piaf zegt: treinbestuurders zijn machinisten, maar dat woord wordt hier niet gebruikt. En conducteurs zijn nu net bestuurders. Dit vanwege het "citaat" van het omroepbericht hier.

O ja, "afgeschafte" treinen is nu ook al dagelijkse kost hier. (in Nederland wordt zo'n trein "opgeheven". Ik heb 't één keer mogen meemaken :D)

ja das waar, ik heb ook betere ervaringen met de DB dan de NS trouwns.