Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.545
7.960
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ik heb tickets voor Eindhoven Metal Meeting!!! (d.w.z. 't is nog niet uitverkocht, ik moet ze nog betalen/bestellen, m aar ik kan van hier af niet betalen met een Belgische MasterCard)

Dus probeer ik 't vanavond via iDeal. (heb nog altijd een NL. bankrekening dus...)

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Ik heb tickets voor Eindhoven Metal Meeting!!! (d.w.z. 't is nog niet uitverkocht, ik moet ze nog betalen/bestellen, m aar ik kan van hier af niet betalen met een Belgische MasterCard)

Dus probeer ik 't vanavond via iDeal. (heb nog altijd een NL. bankrekening dus...)

das mooi, regio het dooi en omstreken zal ook in redelijke getalen aan wezig zijn zoals het er nu naar uit ziet.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Ging Marion ook nog?

En iets anders, hoe lang blijft de Strippenkaart nog geldig in NL?
Gesteld dat ik er volgende week een nodig heb, loont 't nog? (er is geen restitutie/terugbetaling dus...) Of werkt Almere al met de OV-chipkaart?

Ik geloof dat marion wel ging ja, of ik moet het verkeerd begrepen hebbe.

Hoe lang de strippen kaart nog geldig blijft is niet duidelijk, maar ik dnek dat dat zeker nog wel een half jaar ofzo gaat duren

hier in almere hebben we gewoon strippen kaart, maar ik woon vlak naast station muziekwijk, we hoeven dus niet met de bus tenzij we iets in de stad willen gaan doen.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.545
7.960
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ik geloof dat marion wel ging ja, of ik moet het verkeerd begrepen hebbe.

Hoe lang de strippen kaart nog geldig blijft is niet duidelijk, maar ik dnek dat dat zeker nog wel een half jaar ofzo gaat duren

hier in almere hebben we gewoon strippen kaart, maar ik woon vlak naast station muziekwijk, we hoeven dus niet met de bus tenzij we iets in de stad willen gaan doen.

Dan kunnen we ook met de trein. Is gratis voor mij. Bus niet. ;)
Maar bedankt voor deze info. Ik had anders in Centraal afgestapt. Nu moet ik er een eerder af.

Zal vanavond ff checken (na betaling van 't ticket)

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Regio Eindhoven is alom vertegenwoordigd, dus moet ik mij geen zorgen maken! :D

Regio Broek Uit is aanwezig om alle muzikanten te terroriseren.

Ik weet niet of ze in EHV al de chipkaart hebben, maar in Arnhem hebben we em sinds juli en je kan hier ook nog steeds gewoon de strippenkaart gebruiken.
Vooral doen ook, want de strippenkaart is veel goedkoper.