Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.559
7.971
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
ik ga naar eindhoven metal meeting ja.
Q gaat naar muenster, verder niemand zo ver ik weet.

Ik dacht dat jij ook wel wilde gaan? Ik dacht 't ergens te hebben gelezen!

Maar je moet 't zelf weten. 't LIgt niet naast de deur. En als grootgrondbezitter...... moet je op de kleintjes letten. Elke €uro kan maar één keer worden uitgegeven :D:D:D

En de prijs van bacon vandaag.......

:D:D:D:D:D:D

Sipyloidea

W:O:A Metalgod
19 März 2007
55.327
11
133
35
Jullie moeten alle naar dezelfde feestje gaan, daarmee ik er kan komen en jullie kan zien :p

Sipyloidea

19 März 2007
55.327
11
133
35
We moeten nog iets doen enkel omdat ik nog een dagkaart heb van de NS. (Niederl. Eisenbahnen)
Maar of jou dat zo goed zal uitkomen? Ik weet 't niet...
Ik hoop van wel natuurlijK! :)

Bedoel je van het geld? Ik kan gratis tot Osnabrück. Van er is het niet zo ver (en niet zo duur).

agresionpower

22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Ik dacht dat jij ook wel wilde gaan? Ik dacht 't ergens te hebben gelezen!

Maar je moet 't zelf weten. 't LIgt niet naast de deur. En als grootgrondbezitter...... moet je op de kleintjes letten. Elke €uro kan maar één keer worden uitgegeven :D:D:D

En de prijs van bacon vandaag.......

:D:D:D:D:D:D

ja ik had wel gewild, maar geen slaapplaats geregeld, en ik vraag me af hoeveel bekende van mij er eigenlijk zullen zijn, en of het dus de moeite waard is...