Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Metallerjim

Rübenschlingel
6 Feb. 2003
5.012
5.588
128
Wilhelmshaven, früher Leverkusen
Huhuuu kaasbacks

Een derde drinkt ’t bij eendenlever, terwijl de vierde zweert bij Roquefort of een andere blauwe kaas. Wat in ieder geval duidelijk is, deze zoete witte wijnen met hun unieke geur en smaak dankzij ’edele rot’ zijn multi-inzetbaar.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.565
7.974
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
er word hier meer gepost door een mafkees dan door de nederlands sprekende... waar is iedereen toch gebleven :(

die hebben wat beters te doen?

dat kan niet! :p

Toch.

Uitzieken. (mijn rug op rust/beweging brengen)

Ik denk dat ik vanmiddag maar weer 's 'n zwembad ga opzoeken, of 't nu regent of niet, scheiss egal!
Misschien biedt dat wat soelaas.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.565
7.974
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
nou ja, eerlijk is eerlijk, ik vind het forum tegenwoordig maar bar saai.

Ik hoef niet iedere dag hetzelfde te lezen, het grootste deel van de leuke members is weg omdat ze ruzie met elkaar hebben etc etc

/sign (helaas)

En aan Duitstalige kant is 't ook niet altijd wat 't geweest is, ook al omdat sommige(n) denken meer te mogen zeggen dan anderen. Ik kan nu van enkele begrijpen dat ze liever aan 'deze' kant zaten. (en ter info: dat waren er zeker méér dan een)

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
mja.. festival gaat achter uit... forum gaat achter uit...
ik vraag me nog wel eens af wat ik hier doe.. maar ik denk dat ik gewoon die goeie ouwe tijd mis... met al die leuke mensen nog :(