Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.574
7.985
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Henk Westbroek heeft een ramp overleefd.

(volgens eigen zeggen:)
Hij zou dezelfde ochtendvlucht moeten nemen naar Amsterdam met de Rampvlucht.
Echter.... hij wilde per sé een middagvlucht omdat hij gewoon wilde uitslapen!

Tja.....

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.574
7.985
170
omdat het de lucht vervuild? :p

Ook.

De meesten nemen té rap een vlieger omdat ze denken daarmee sneller te zijn dan over de grond.
Terwijl er ook over de grond genoeg alternatieven zijn zoals een Thalys/TGV of ICE.

Met Eurostar ben ik in 2 uur in Londen. Daarbij win ik ook nog één uur op de heen, wegens tijdsverschil.
Als ik dat vergelijk met het vliegtuig, dan zou ik er denk ik langer over doen met de vlieger, ook al vanwege incheck/uitcheck. (vooral het laatste)
En met dat stijgen/landen heb ik het helemaal niet op! :eek:

Nee, als 't even kan, ga ik over de grond.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Ook.

De meesten nemen té rap een vlieger omdat ze denken daarmee sneller te zijn dan over de grond.
Terwijl er ook over de grond genoeg alternatieven zijn zoals een Thalys/TGV of ICE.

Met Eurostar ben ik in 2 uur in Londen. Daarbij win ik ook nog één uur op de heen, wegens tijdsverschil.
Als ik dat vergelijk met het vliegtuig, dan zou ik er denk ik langer over doen met de vlieger, ook al vanwege incheck/uitcheck. (vooral het laatste)
En met dat stijgen/landen heb ik het helemaal niet op! :eek:

Nee, als 't even kan, ga ik over de grond.

met de trein naar londen koste met 6 of 7 uur geloof ik...
anders moet ik naar schiphol. kost me een uur.
dan inchecken enzo.. vliegen en uitchecken.. ik denk idd dat ik daar net zo lang over doe.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.574
7.985
170
met de trein naar londen koste met 6 of 7 uur geloof ik...
anders moet ik naar schiphol. kost me een uur.
dan inchecken enzo.. vliegen en uitchecken.. ik denk idd dat ik daar net zo lang over doe.

Dan is de trein (Eurostar) voor mij korter.
2h tot Brussel Zuid (en 2h30 voor Nationale Luchthaven, moet overstap in Noord)

Inchecken in Zuid, geen uitcheck in St. Pancras (London)

Maar ik woon dan ook in BELGIË! :D