Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.588
7.993
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Lees dit maar

En ik bedoel dus niet het bericht zelf, dat was al VERDOMD moeilijk genoeg as it was.
Ik bedoel de voetnoot.

Godverdomme, soms zou'k willen da'k 'n reserve had. Dan had die dat mooi voor mij kunnen oplossen deze keer. Maar allé, ik heb er, met héél veel moeite, er het beste van gemaakt. Al was alleen al het "bescheuerte" taalgebruik van het orgineel al 'n hinderpaal op zichzelf. (dat laatste komt dus niet van mijzelf, dit ter duidelijkheid)

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
had het gezegd!
Dan had ik hem wel voor je vertaald, kleine moeite...

Trouwens, ik vind dat je er een mooie, eervolle tekst van gemaakt hebt.
ik weet dat ik weinig voor je kan betekenen nu, maar als er ook maar iets is wat ik voor je kan doen, laat het me dan weten...

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.588
7.993
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
had het gezegd!
Dan had ik hem wel voor je vertaald, kleine moeite...

Trouwens, ik vind dat je er een mooie, eervolle tekst van gemaakt hebt.
ik weet dat ik weinig voor je kan betekenen nu, maar als er ook maar iets is wat ik voor je kan doen, laat het me dan weten...

*knuffel*

Bedankt!

Edit Piaf zegt: onderschat je eigen rol niet. Enkel dit berichtje is al 'n steun op zichzelf!