Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Metallerjim

Rübenschlingel
6 Feb. 2003
5.019
5.616
128
Wilhelmshaven, früher Leverkusen
Laatst stond ik aan de schandpaal
Ik werd gehoond en uitgelachen
zelfs kreeg ik meelijwekkende blikken te verduren

Mijn daden waren niet eens zo ongewoon
Ik heb dan ook vele lotgenoten
Die naast me werden gezet
Zo stonden we in de bittere kou zij aan zij

Ik stond laatst aan de rookpaal
Ik werd gehoond en uitgelachen

Sorry dat ik zo lang niets meer van me liet horen, k had het wat druk op kantoor en het forum daardoor een beetje uit het oog verloren. Ik hoop dat ik nu weer vaker wat kan (en zou) schrijven.:)

ik zou het btw wel waarderen als mensen hun ogen en oren een beetje open zouden willen houden...

als je toevallig iemand weet die er voor een beetje een normale prijs (dus geen 200 euro) vanaf wil

Ben je nog steeds op zoek naar een ticket? Een kennis van mij heeft nog twee over. Hij wil ze vanaf 219 € per stuk(!) :mad: via ebay verkopen, maar voor mij is deze prijs onderhandelbaar zegt hij. 219 € kan hij sowieso vergeten, tickets gaan op dit moment bij ebay voor ongeveer 180 € weg, met veel geluk krijgt men er een voor 150. Ben je geinteresseerd en hoeveel wil je maximaal betalen?

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Sorry dat ik zo lang niets meer van me liet horen, k had het wat druk op kantoor en het forum daardoor een beetje uit het oog verloren. Ik hoop dat ik nu weer vaker wat kan (en zou) schrijven.:)

Ben je nog steeds op zoek naar een ticket? Een kennis van mij heeft nog twee over. Hij wil ze vanaf 219 € per stuk(!) :mad: via ebay verkopen, maar voor mij is deze prijs onderhandelbaar zegt hij. 219 € kan hij sowieso vergeten, tickets gaan op dit moment bij ebay voor ongeveer 180 € weg, met veel geluk krijgt men er een voor 150. Ben je geinteresseerd en hoeveel wil je maximaal betalen?

Ik heb al een kaartje, het is zelfs al onderweg vanuit de States, maar evengoed bedankt! :)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.598
7.999
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien

Moin!

Waar blijf je nu op 't forum?
Da's verdomd al even terug!

Metallerjim

Rübenschlingel
6 Feb. 2003
5.019
5.616
128
Wilhelmshaven, früher Leverkusen
Mijn hond wordt erg uitgelaten,
wanneer ik met hem buiten loop.