grappen over brillen tegen iemand die bijna blind is vind ik persoonlijk niet zo leuk... maar das maar mijn mening...
whahhahahha
wat leren die nederlanders toch atlijd weer komische dingen
zoiets als vertellen dat "ik neuk apen" "ik hou van bloemen" betekend aan dronken Noren, en er bij zeggen dat Nederlandse meisjes daar echt van onder de indruk zijn omdat tulpen een nationaal symbool zijn....![]()
waarom klinkt my dit bekend in de oren![]()
waarom klinkt my dit bekend in de oren![]()
Of heeft een Noors meisje geprobeerd je met "ik neuk apen" te versieren?
Dat moet je toch weten hoor!
Had een Noors meisje tegen mij "ik neuk apen" gezegd, dan had ik maar "oek oek oek" gezegd en was haar meteen naar haar tent gevolgd.En dat zou ik kunnen herinneren...
maar het noorse meisje zou denken dat ze zegt: ik hou van bloemen...
dan sta jij wel voor aap met je "oek oek oek"![]()
Dat moet je toch weten hoor!
Had een Noors meisje tegen mij "ik neuk apen" gezegd, dan had ik maar "oek oek oek" gezegd en was haar meteen naar haar tent gevolgd.En dat zou ik kunnen herinneren...
maar het noorse meisje zou denken dat ze zegt: ik hou van bloemen...
dus zou ze met hem de tent in duiken lijkt me...
Dan leg ik haar uit wat ze in werkelijkheid zei en dan staat zij voor aap.maar het noorse meisje zou denken dat ze zegt: ik hou van bloemen...
Liever met whisky of jenever.zullen we dat eens testen met 5 liter vodka in je maag?
Liever met whisky of jenever.En hetzelfde in haar maag, dan zegt ze ook maar "oek oek oek". En dan hebben we allebei geen communicatie-problemen meer en - voila!
![]()