Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Megamieuwsel

Newbie
8 Aug. 2007
12
0
46
59
Haarlem, the Netherlands
grappen over brillen tegen iemand die bijna blind is vind ik persoonlijk niet zo leuk... maar das maar mijn mening...

Quark's handicap speelde totaal geen rol bij het posten van die opmerking van mij; Had er zelfs helegaar niet aan gedacht. 'tIs dat jij het vermeld.
Had jij gepost, dat je iets "anders zag", was die opmerking aan jou gericht geweest.
Dit soort reacties mijnerzijds zijn "zonder aanzicht des persoons"(en doorgaans zonder diepere betekenis...)

Maar ik begrijp je reactie nu wel.

*countdown tot de eerste "Denk eerst na voor je op submit drukt"-post:*
5...4...3...2..

maar het noorse meisje zou denken dat ze zegt: ik hou van bloemen...
dan sta jij wel voor aap met je "oek oek oek" :p
Dan leg ik haar uit wat ze in werkelijkheid zei en dan staat zij voor aap.:p

zullen we dat eens testen met 5 liter vodka in je maag?
Liever met whisky of jenever.:) En hetzelfde in haar maag, dan zegt ze ook maar "oek oek oek". En dan hebben we allebei geen communicatie-problemen meer en - voila!:D