Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

MaNiAc E

Newbie
25 Feb. 2007
22
0
46
Netherlands
Was wel weer een goed festival editie alleen toch wel een zooi minpunten.
Zoals die extra controles voor Wacken
Mensen maar via de andere kant naar het Wacken camping gedeelte werd gewezen.
Slecht geluid bij veel stages
Het niet naar binnen kunnen en in een rij van dik een uur staan omdat men mensen niet door de ingang laten
Becks waterbier

Maar verder weer een hoop nieuwe mensen leren kennen dus dat is weer goed. Verder was het wel goed te doen met het weer en alles gelukkig als je zag hoe alles eruit zag op dinsdag en woensdag.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
WOA website schrieb:
Douane en politie controlleerden meer dan 3.000 bestuurders bij aankomst en vertrek van het festival. Hierbij werden ca. 25 gram Hashies en rond 90 gram marihuana, maar ook 2 gram cocaïne veiliggesteld. Er waren rond 60 bloed- en urineproeven van bestuurders genomen, die ervan verdacht werden, hun voertuig onder invloed van alcohol en drugs te hebben bestuurd.

lol daar had michiel een erg groot aandeel in :p

Angelos

W:O:A Metalhead
29 Juli 2006
107
0
61
36
Sint-Oedenrode (Holland)
www.puppypuke.com
zo zo, ik ben ook weer ontwaakt uit mijn diepe slaap, het was me een feestje wel weer dit jaar.
ookal was het ontzettend druk heb ik toch goed kunnen zien wat ik wou zien.
mijn alcohol promilage is ondertussen ook weer een beetje gezakt dus dat moet weer terug op pijl gebracht worden.
Chears!!

Empror1

W:O:A Metalmaster
Mensheid, ik had een vraagje over de x-mas 2008 tickets, er staat op zowel de Duitse als Nederlandse site dat je slechts tot 10 Augustus deze pakketten kan bestellen. Op de Metaltix site staat echter dat mensen die een 2007 x-mas pakket hebben gehaald tot 10 augustus voorrang krijgen. Wat klopt er nu? Je zou zeggen de Wacken site, maarja hun bericht slaat echt nergens op, er zouden 10.000 x-mas tickets zijn, ik weet dat Maiden komt maar zoveel in like 5 dagen tijd? Vorig jaar waren er rond november nog. :confused:

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.390
592
160
39
Almere, Holland
Mensheid, ik had een vraagje over de x-mas 2008 tickets, er staat op zowel de Duitse als Nederlandse site dat je slechts tot 10 Augustus deze pakketten kan bestellen. Op de Metaltix site staat echter dat mensen die een 2007 x-mas pakket hebben gehaald tot 10 augustus voorrang krijgen. Wat klopt er nu? Je zou zeggen de Wacken site, maarja hun bericht slaat echt nergens op, er zouden 10.000 x-mas tickets zijn, ik weet dat Maiden komt maar zoveel in like 5 dagen tijd? Vorig jaar waren er rond november nog. :confused:

volgens mij waren ze in september uitverkocht, maar ik kan me vergissen.
En volgens mij is het zo dat er tot 10 augustus voorrang is en daarna kan iedereen ze aanschaffen als ze er nog zijn.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.609
8.006
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
volgens mij waren ze in september uitverkocht, maar ik kan me vergissen.
En volgens mij is het zo dat er tot 10 augustus voorrang is en daarna kan iedereen ze aanschaffen als ze er nog zijn.

Volgens mij ook, maar als Wacken schrijft van niet, dan schrijf ik dat (op de Nederlandstalige versie) ook. Ik vertaal, ik interpreteer niet. (en ik corrigeer ook niet, behalve als ik 10.000% gelijk heb. (en dan hebben we 't over "vergeten" zaken, of typisch Nederlandse/Belgische dingen)

Empror1

W:O:A Metalmaster
Okay bedankt voor jullie hulp. En volgens mij heb ik me inderdaad vergist, ik geloof dat ik de kaartjes in November kreeg maar idd vlak na Wacken had besteld. Anyway, ik ga nu maar gewoon voor volgend jaar bestellen, ben alleen benieuwd of ik voorrang krijg, had vorig jaar alleen voor mezelf zo'n x-mas kaartje en moet er nu 4 op 1 order, maarja, ik merk het allemaal wel.