Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
@Quark music: Nee doe maar Nijmegen, dat is meer op de route, we moeten er nl voor Arnhem af in de richting van Nijmegen.
Niet om betuttelend over te komen ofzo, maar wil jij dat iemand jou van het perron op komt halen?

@AP: yup :p

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.609
8.008
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
@Quark music: Nee doe maar Nijmegen, dat is meer op de route, we moeten er nl voor Arnhem af in de richting van Nijmegen.
Niet om betuttelend over te komen ofzo, maar wil jij dat iemand jou van het perron op komt halen?

@AP: yup :p

Van 't perron hoeft niet. Zorg maar dat je in de lokettenzaal staat ergens, ik ga daar iig staan. Als ik dan ook nog ff ergens roltabak (=shag) kan halen ben ik ook tevreden.

Het station van Nijmegen ken ik vrij goed, heb nog 'n blauwe maandag in Grave gewoond, en dan was Nijmegen 't korstbijzijnde station.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.609
8.008
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Mijn oog zag net dat Iscariot vandaag 24 is geworden.

Al komt hij niet meer zoveel op 't forum, toch wil ik dit niet zomaar voorbij laten gaan. Dus....

ISCARIOT, GEFELICITEERD!!!!!​

En dat je maar 'n grote jongen mag worden ;)

:D

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
41
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
Mijn oog zag net dat Iscariot vandaag 24 is geworden.

Al komt hij niet meer zoveel op 't forum, toch wil ik dit niet zomaar voorbij laten gaan. Dus....

ISCARIOT, GEFELICITEERD!!!!!​

En dat je maar 'n grote jongen mag worden ;)

:D

dank u :p

ghehe, grappig dat mensen nog steeds van mijn bestaan afweten. Ik krijg ook gewoon nog steeds een mailtje van dit forum voor mijn verjaardag :) vandaar dat ik hier weer even kijk.

Alles goed met de mensen hiero? Ben uiteraard weer aanwezig op het wacken feestje, de kaartjes zijn binnen!