Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.673
8.458
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ben 'n beetje pissed off.

's Morgens braaf naar m'n werk gegaan. Van Neerpelt naar Brussel gespoord (en da's dus 2 uur enkele rit), daar aangekomen, keurig onthaald, even contractje tekenen...
NOT!

Alle contracten van nieuwelingen waren geblokkeerd deze week. Madam bij Financiën vond haar congé belangrijk, en overdragen??? Ho maar!

Allé, m'n vakantie is dus nog even uitgebreid.

Nu nog 'n week/2 weken wachten. (à nouveau)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.673
8.458
170
JA!!!

HET TICKET/DE TICKETS VOOR DONG IS/ZIJN BINNEN!!!!

Het heeft niet veel nut dat ik die verstuur, ik neem dat ding mee, en daarmee krijgen we dus 4 bandjes. Zit ook een parkeerkaart bij, maar allé, ik heb ook nog mijn eigen (invaliden)parkeerkeart.

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
zeg eh....neerlands sprekende menschen................ hoe is t met u allen?? ik was begonnen met werken....en na 1 zeer intensieve dag..met vechten incluis...was mijn wond weer open...dus ik zit heel fijn weer 2 weken thuus:rolleyes: maargoed....hoe vergaat t de rest...zeer waarschijnlijk dat ikke richting graspop ga

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.673
8.458
170
zeg eh....neerlands sprekende menschen................ hoe is t met u allen?? ik was begonnen met werken....en na 1 zeer intensieve dag..met vechten incluis...was mijn wond weer open...dus ik zit heel fijn weer 2 weken thuus:rolleyes: maargoed....hoe vergaat t de rest...zeer waarschijnlijk dat ikke richting graspop ga

Moin Winter,

Hier in Belgenland ook alles goed. Alleen wachten duurt lang, als je mag beginnen werken, alleen niet weet wanneer.

Verder, nog één maand en 'n half, en dan is er een nieuwe wereldburger bij, en of ik naar GMM ga, wordt nog beslist, maar kans wordt steeds groter.