Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Winterslaap

W:O:A Metalhead
22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
he verdorie...kleine kans dat ik er ben...of jullie willen een after party op zaterdagmiddag:rolleyes: ik ga t iig proberen..wil jullie wel is in levende lijven zien:D (Q al wel gezien, maar de rest nie)

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
Laat anders wat mobiele nummers op prive achter...wanneer jullie wat afspreken dan...dan laat ik ff wat weten...lijkt me gezwellie als we wat gaan drinken met zn alle!:) waar is Nemesis tan? die komt toch ook uit deze contreien?

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.786
8.547
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Was toch 's plezant van jullie weer 's terug te zien!!! Heb me prima vermaakt. Jammer allleen dat Winter zo laat was ;) en dat mu z'n baas toch zo'n zak was (allé, hij heeft er tenminste wel wat geld aan over gehouden)

Winterslaap

22 Nov. 2004
2.054
0
61
48
nederland
Was toch 's plezant van jullie weer 's terug te zien!!! Heb me prima vermaakt. Jammer allleen dat Winter zo laat was ;) en dat mu z'n baas toch zo'n zak was (allé, hij heeft er tenminste wel wat geld aan over gehouden)

ja....sorry voor dat!! t was niet helemaal de bedoeling...maar ze kwamen eigenlijk gewoon op visite..dat is een beetje uitgelopen...kwart over 5...ben nu nog brak...ik had geen zinnig woord uitgebracht...ach..aan de andere kant...dat doe ik normaal ook nie... maarre....volgende keer beter..en dan ga ik er zeker bijzijn! ik baal er toch een beetje van