agresionpower
W:O:A Metalgod
Quark schrieb:Daarvoor is er de site www.wacken.com/nl/ om nuttige info's uit te wisselen, d.w.z. ik wissel, en jullie niet.![]()
![]()
ow werkt een website zo

Quark schrieb:Daarvoor is er de site www.wacken.com/nl/ om nuttige info's uit te wisselen, d.w.z. ik wissel, en jullie niet.![]()
![]()

Goed gegokt.Murdering Monk schrieb:Ik gok dat ie bedoelt dat het zwembad volgend jaar dicht is...
Wat ik me voor kan stellen, leuk zwembad hoor, en ook erg fijn met zulk warm weer, maar wat een knakenbad, hehe

Quark schrieb:Goed gegokt.
U wint:
EEN BELGISCHE FRANK VAN 2007!!! (maar ja, die worden niet meer gemaakt)![]()

KUT, moet nog 'n Tray halen!agresionpower schrieb:LOL
krijgt i niet eens een biertje van je?![]()
i wish... vanaaf werken dus geen bier voor mij..agresionpower schrieb:zo vroeg op de dag en nu al dronke?![]()

nope... moet eigenlijk mijn herkansingen nu maken maar ik zit er over te denken om te stoppen met schoolQuark schrieb:Even wat anders.
Ging Frau Nemesiss ook naar dat kleine festivalletje bij Gribbohn (=bij IZ) komende week![]()
(ik bedoel idd W:O:A)
Nemesiss schrieb:nope... moet eigenlijk mijn herkansingen nu maken maar ik zit er over te denken om te stoppen met school

Nemesiss schrieb:nope... moet eigenlijk mijn herkansingen nu maken maar ik zit er over te denken om te stoppen met schoolQuark schrieb:Even wat anders.
Ging Frau Nemesiss ook naar dat kleine festivalletje bij Gribbohn (=bij IZ) komende week![]()
(ik bedoel idd W:O:A)
ff beter opletten 
Nemesiss schrieb:JEEES.... ok niet en praten, verschillende forums bekijken en typen tegelijk....
TUUUUUUURLIJK ga ik heen.... en ik heb het over me propedeuse halen![]()
ff beter opletten
![]()

..... zul je me missen anders AP???agresionpower schrieb:hehehe ik schrok al![]()
Nemesiss schrieb:..... zul je me missen anders AP???
but natuurlich..... moet alleen ff kijken hoelaat ik met die andere heb afgesproken....agresionpower schrieb:ja tuurlijk
hey kom je trouwns ook naar de meeting op donderdag 16:00 uur tussen breakfast tent en beergarten?
Nemesiss schrieb:but natuurlich..... moet alleen ff kijken hoelaat ik met die andere heb afgesproken....
ander forum.... 17:00 voor jim bean stage.... dat moet te doen zijn.agresionpower schrieb:welke andere ?