Nederlandstalig forum

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

main_unit

W:O:A Metalhead
6 Juli 2006
473
0
61
41
vlaardingen-netherlands
:D
we motten gewoon ff kijken hoe of wat
we kennen gewoon met zn allen ergens gaan zitten zuipen,of op t forumcamp of op t terrein,hell,van mijn part bij ons voor de tent
ff lachen,ken geen kwaad toch? :)

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
denk dat ik ook wel ff langs kom donderdag.... dat is als we er al zijn... ga er wel van uit maar zeker weten doe ik het niet.... groep van ongeveer 10/12 man dus we moeten met iedereen rekening houden ;)

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Nemesiss schrieb:
denk dat ik ook wel ff langs kom donderdag.... dat is als we er al zijn... ga er wel van uit maar zeker weten doe ik het niet.... groep van ongeveer 10/12 man dus we moeten met iedereen rekening houden ;)

tsja ik zeg altijd van te voren we gaan op zondag of we gaan niet, dus iedereen zorgd er voor dat we ook echt op zondag gaan :p

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
agresionpower schrieb:
tsja ik zeg altijd van te voren we gaan op zondag of we gaan niet, dus iedereen zorgd er voor dat we ook echt op zondag gaan :p
jah maar ik ben niet degene die gaat rijden dus.... ik heb eigenlijk gewoon helemaal niets te zeggen :(

Iscariot

W:O:A Metalhead
9 Jan. 2002
2.369
0
61
42
Apeldoorn- Netherlands
surf.to
welkom terug! Ik hoop dat je je vermaakt hebt.

Ik heb dit weekend ook een Wacken pre-partietje gehad.
Met de hele club op een campinkje in het bos gestaan. Alleen natuurlijk moest er weer iemand iets verkeerd eten enzo en de hele avond ziek zitten wezen. :(

gelukkig smaakte het bier vandaag wel weer toen we aan het water gingen relaxen :cool: