International Forum Meeting during Wacken 2010

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.918
6.675
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Yup, al kan het zijn dat ik idd ff backstage of op onze crew camping ben, maar normaal ben ik toch zeker 12h/dag aan de FOH van de WET stage, zeker bij Evile, daar ik zowieso hun sound doe.

en ja ik ben Vlaming, maar world-minded, spreek een 7-tal talen, wat zeer handig is als je veel toert :)

Ik spreek er vier, meer dan zat.
Maar ondanks dat ik in VL woon, ben ik geen Vlaming. (en ook geen Waal of Brusselaer)

Dan zie ik je tegen 12h op de WET-stage bij VoM! (in elk geval)
 

Heavy-D

Member
boh ik pak meestal bak of 4 jupiler, bak of 2 Leffe en bak of 2 Duvel mee.

Heb nen Opel Vivaro da'k omgebouwd heb tot mobile jome dus plek genoeg.. wacken is voor mij een goeie 10 dagen alles tesamen eh ... moet wel beetje confort hebben
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.918
6.675
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
boh ik pak meestal bak of 4 jupiler, bak of 2 Leffe en bak of 2 Duvel mee.

Heb nen Opel Vivaro da'k omgebouwd heb tot mobile jome dus plek genoeg.. wacken is voor mij een goeie 10 dagen alles tesamen eh ... moet wel beetje confort hebben

Ik neem (uit principe) liever geen glas mee. Dus zal ik ook geen bakken meenemen.
Alhoewel 'n bak Grimbergen wel interessant had geweest...
 

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
105.918
6.675
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
nja wij zitten op de mini crew camping op 50m van de wetstage, 't gaat er daar iets rustiger aan toe dan op de andere campings :)

spreekt voor zich dat wij ook geen glas op het terrein brengen..

Tegenwoordig schijnt er op de camping ook 'n glasverbod te zijn.
Maar allé, daar zijn al de tegenstrijdige verhalen.

Ik hou 't op Jupiler. En misschien nog wat blonde Leffe.
Dat zou 't moeten doen.