Je suis FIER de moi-même hihi tu es un homme! Moi je peux dire je suis FIERE de moi!'t Is 'n wonder op zichzelf!
C'est un miracle!
Es ist von sichselbst ein Wunder!
It's a miracle of its own!
Aber ich bin STOLZ auf mich.
Je suis FIERE de moi-même.
LOL lady een beetje beter hihi ik kan af en toe weer met hem pratenEn hoe gaat het ondertussen met je humeur?
En hoe gaat het ondertussen met je humeur?
Je suis FIER de moi-même hihi tu es un homme! Moi je peux dire je suis FIERE de moi!
And no not a miracle! Will, help and a very good motivation!
LOL lady een beetje beter hihi ik kan af en toe weer met hem praten
In ein paar Minuten könntest du deine Sig auf eine Woche umstellen! Das ist so großartig! Und ich wette, es fällt inzwischen auch schon viel leichter. Damit sag ich mal so, du hast es wirklich weit gebracht! *knuddel* Toll gemacht! Nur weiter so!
In ein paar Minuten könntest du deine Sig auf eine Woche umstellen! Das ist so großartig! Und ich wette, es fällt inzwischen auch schon viel leichter. Damit sag ich mal so, du hast es wirklich weit gebracht! *knuddel* Toll gemacht! Nur weiter so!
*Dat schon gemacht hat*
Ich bin einfach zu faul das jeden Tag ändern zu müssen.
1 woche ist heute um 15.34Uhr
Je hebt 't een beetje verkeerd gespeeld! hihi pas om 15u45 zal je 1 week niet-roker zijn
Maar ik ben toch trots op jou!
Wat was ik blij vanochtend om weer een glimlach op jouw gezicht te zien! Ik begin je weer te vinden en dat vind ik leuk!
en bedankt voor gisteravond!
Correctie: 15.35h
Voir le gras.
Übung macht den Meister
*off topic*
TO SIPY if you read this CONGRATULATIONS for your Math test!!!!
TO QUARK: just to say Owen is safe and sound at your mam's.
You're welcome
Alles wat ik wil (oehoe-oehoe),
alles wat ik wil (oehoe-oehoe)
alles wat ik wil, Is iemand die me ziet.
Alles wat ik wil (oehoe-oehoe),
alles wat ik wil (oehoe-oehoe)
alles wat ik wil, 2 warme zachte armen! (Heel lekker om me heen)