*uiteraardjezaleenkeerluisteren*agresionpower schrieb:*gaatweerverder*
*bloos*.... kijk dat vind ik altijd leuk om te horen....sxabbi schrieb:ik vind jullie wel lief hoor
Nemesiss schrieb:*bloos*.... kijk dat vind ik altijd leuk om te horen....
eerst wat over jezelf vertellen kan ik zeggen of ik jou ook lief vind
naam, leeftijd, lengte, studie/werk, favo metal, uhm vertel wat leukssxabbi schrieb:wat wil je van mijn weten?
Nemesiss schrieb:naam, leeftijd, lengte, studie/werk, favo metal, uhm vertel wat leuks
spelfouten maakt niet uit... ben toch dyslect (het enige woord wat ik kan typen zonder backspace te gebruiken) uhm mijn beurt dan maar he voor je het nog niet wist:sxabbi schrieb:Naam: Hadde
Leeftijd: 17
lengte: +- 179
studie/werk: eindexamen
fevo metal: Dark Funeral, Endstille, 1349, Gorgoroth, Yagmot, Six Feet Under, Cannibalcorps, Darkthron (sorry voor de spellefouten )
neej maar wel met No Mercy eerste keer.... erg gaaaaaaafsxabbi schrieb:heb jij vorgjaar december 1349 gezien?
zegt het broekie van 17.... middelbare school.... ben al bezig met me 2de vervolgopleiding joh...... maar 24 valt idd nog mee.... voel me nog niet zo oud... en ik kan afentoe heeeeeeeeeel kinderachtig zijnsxabbi schrieb:och 24 valt toch nog wel mee
Nemesiss schrieb:zegt het broekie van 17.... middelbare school.... ben al bezig met me 2de vervolgopleiding joh...... maar 24 valt idd nog mee.... voel me nog niet zo oud... en ik kan afentoe heeeeeeeeeel kinderachtig zijn