Dong Open AIr 2010 - In Dong We Trust - on July 23rd & 24th

• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.788
7.653
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Das mooi kut inderdaad, kan je dat ook doen met begeleider of dien ik zelf ook een ticket te kopen?

Neenee! De reis moet "samen worden afgelegd, over het gehele traject in dezelfde trein, in dezelfde klasse".

Hoe ik reis heeft voor de begeleider dus géén effect.
Enkel dat je heen niet naar Ehv hoeft te komen maar tot Utrecht CS. (iets dichter dus)

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.788
7.653
170
ok, dat scheelt dan weer :)
wel balen dat jij helemaal moet omrijden

Tja...

Aan de andere kant, lekker ICE tot Duisburg Hbf. En Utrecht is niet écht 'n omweg. Wel omslachtiger en iets duurder.
Maar om van Moers tot Heerlen (en andersom ook) enkel in stoptreinen te zitten......
Hoewel we dat misschien voor de terugweg wel zullen moeten. Ik kan/durf geen reservering te maken voor een ICE als we niet weten hoe laat we weg kunnen. Tenzij we een 'late' trein boeken.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.386
589
160
38
Almere, Holland
Tja...

Aan de andere kant, lekker ICE tot Duisburg Hbf. En Utrecht is niet écht 'n omweg. Wel omslachtiger en iets duurder.
Maar om van Moers tot Heerlen (en andersom ook) enkel in stoptreinen te zitten......
Hoewel we dat misschien voor de terugweg wel zullen moeten. Ik kan/durf geen reservering te maken voor een ICE als we niet weten hoe laat we weg kunnen. Tenzij we een 'late' trein boeken.

ja, het is altijd lastig schatten hoe laat je vertrekt na een festival.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.788
7.653
170
Ik moet sowieso m'n hele vervoer naar Dong nog regelen.. ik heb nog geen flauw idee hoe ik ga :rolleyes:

Ga met de trein naar Arnhem, en pak daar de ICE.
Zodra ik weet hoe laat we vertrekken, kan je mee opstappen. (vaste tijden)

Terug wordt een ander paar mouwen. De ICE stopt niet meer in Arnhem, maar in Eindhoven! Vandaar zou je dan tot Den Bosch kunnen verder rijden, en daar overstappen naar Arnhem.

Ik ga jou niet vragen via Heerlen te gaan. Da's een té grote omweg!

Gash

W:O:A Metalhead
26 Sep. 2006
2.191
1
63
Gelderland
www.last.fm
Ga met de trein naar Arnhem, en pak daar de ICE.
Zodra ik weet hoe laat we vertrekken, kan je mee opstappen. (vaste tijden)

Terug wordt een ander paar mouwen. De ICE stopt niet meer in Arnhem, maar in Eindhoven! Vandaar zou je dan tot Den Bosch kunnen verder rijden, en daar overstappen naar Arnhem.

Ik ga jou niet vragen via Heerlen te gaan. Da's een té grote omweg!

Via Heerlen wordt hem niet, idd..

Waarschijnlijk ga ik wel met de trein, zo ver hoeven we nou ook weer niet over de grens, dus het zal wel te doen zijn.

Heb je enig idee hoe duur die reis ongeveer is?

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.788
7.653
170
Via Heerlen wordt hem niet, idd..

Waarschijnlijk ga ik wel met de trein, zo ver hoeven we nou ook weer niet over de grens, dus het zal wel te doen zijn.

Heb je enig idee hoe duur die reis ongeveer is?

Nee. Géén idee.
Maar kijk 's op www.bahn.de (zelfs mogelijk in het Nederlands) en vul in [vertrekstation] - Moers. Zet een datum in die niet té ver is (max. 2,5 maand) en niet té dichtbij (uitverkochte goedkope kaartjes).
Zorg er wel voor dat 't een weekend is!

Ik stuur je zo 'n PN voor telefoonnrs.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.788
7.653
170
1h in Moers Bf.

@Gash, ik ga toch over Utrecht en niet via Venlo. Is nét wat goedkoper.

Trein geboekt.

@Gash/AP. Jullie hebben een MSN bericht gekregen. Vertrek Utrecht CS om 10.59u met ICE naar Duisburg, terug wel laat, maar ik moést reserveren!
Terug wél via Eindhoven, dus AP, je moet enkel een enkele reis Ehv-Almere halen. (en een toeslag ICE binnenlands verkeer)

Zuletzt bearbeitet:

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
107.788
7.653
170
1h in Moers Bf.

@Gash, ik ga toch over Utrecht en niet via Venlo. Is nét wat goedkoper.

Trein geboekt.

@Gash/AP. Jullie hebben een MSN bericht gekregen. Vertrek Utrecht CS om 10.59u met ICE naar Duisburg, terug wel laat, maar ik moést reserveren!
Terug wél via Eindhoven, dus AP, je moet enkel een enkele reis Ehv-Almere halen. (en een toeslag ICE binnenlands verkeer)

Updated.