Cider / Apfelzider / Ebbelwoi / stoffche?

  • Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

    Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

    Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Sabretooth1

Newbie
20 Feb. 2008
3
0
46
hello, I'm English, and I've been to Wacken twice before in 2006 and 2007, I had an amazing time. While beer is great for most people, many english people would love to be able to buy apple cider at wacken. It doesn't seem to be sold outside of britain very much, but many british people come to wacken, not to mention other nationalities who would buy it. So my suggestion is, can it be arranged to be sold at the wacken bars in 2008? the price is not too important as long as it's there!

many thanks

\/\/\/\/\/\/- Schlechte Übersetzung!

hallo, bin ich Englisch, und ich bin zu Wacken zweimal vorher 2006 gewesen und 2007, hatte ich eine erstaunliche Zeit. Während Bier für die meisten Leute fantastich ist, würden viele englische Leute lieben, in der Lage zusein, Apfelzider an zu kaufen wacken. Es scheint nicht, außerhalb Großbritanniens sehr viel verkauft zu werden, aber viele britische Leute kommen wacken, um andere Nationalitäten nicht zu erwähnen, die es kaufen würden. So mein Vorschlag, kann ist es geordnet werden, an verkauft zu werden wacken Stäbe 2008? der Preis ist nicht so lang zu wichtig, wie er dort ist!

viellen dank
 

Malefic

Newbie
30 Jan. 2008
22
0
46
I agree, cider would be a great idea.

It's very popular at the moment and I think it would make a fine festival drink, very refreshing (especially if Wacken is very hot again) but also strong, which is what we want :)
 
Zuletzt bearbeitet:

E'Lell

W:O:A Metalmaster
4 Juni 2003
40.302
807
128
51
Sauerland
www.ps-metal.de
Ja, "...erstaunliche Zeit..." ist die richtige Forumlierung :D

The problem: 100.000 people want to drink beer - 20 people want to drink cider.
So, go to get your Strongbow (bring me one! ;) ) or drink beer. Believe me: it's better than every British Lager!
 

Karsten

W:O:A Metalgod
Ja, "...erstaunliche Zeit..." ist die richtige Forumlierung :D

The problem: 100.000 people want to drink beer - 20 people want to drink cider.
So, go to get your Strongbow (bring me one! ;) ) or drink beer. Believe me: it's better than every British Lager!

*lol*
I only say Samuel Smith Organic Lager.
Ähhh, the one on the left, the other is Pinkus Weizen from Münster. Don't know why they are both on the picture...:o
Beating Beck's or Hasseröder is an easy job anyway.:D
 

Sabretooth1

Newbie
20 Feb. 2008
3
0
46
lager is just shit! haha

i would just buy up 20 litres of cheap cider and bring them by car or something, but this year i'm hitchhiking there..