• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.870
8.582
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.870
8.582
170
Are you sure that's because there aren't any, or is it just because you can't see well? :p They'e usually pretty dim.
The latter! :cool::p
Ths (dis)advantage of life, so to speak. :D
"Een historische tornado waarvan de sporen tot op de dag van vandaag zichtbaar zijn is de tornado die tijdens de zomerstorm van 1 augustus 1674 de Dom van Utrecht trof. Het schip van de kerk stortte in en sindsdien staat de Domtoren los van de kerk. De brokstukken bleven nog lang liggen, maar na opruiming hiervan is ter plaatse het Domplein aangelegd."
Dat verhaal ken ik uiteraard. Heb zelf nog in die stad gewoond, dus...
En ook dat corps-ballen niet onder de Dombrug doormogen/-mochten. Zouden ze toen de (toenmalige) lijn 2/22 pakken, die daar naar het CS onderdoor rijdt, zo moesten zij afstappen aan het Domplein, vlug lopen naar de volgende halte OM de kerk heen.
"Op enige kilometers afstand van de Belgische grens werd de Franse stad Hautmont op 3 augustus 2008 getroffen door een F3-tornado. Daarbij vielen 3 doden en 19 gewonden. 1000 huizen raakten beschadigd. Hiervan werden 250 onbewoonbaar. Deze tornado maakte deel uit van een Europees slechtweerfront. Dezelfde dag werden ook Oostermeer in Friesland en de provincie Groningen door een minder zware tornado getroffen."

Heb 't net gezien, maar waar Hautmont ligt, da'k ff nie weet.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.870
8.582
170
The latter! :cool::p
Ths (dis)advantage of life, so to speak. :D

Dat verhaal ken ik uiteraard. Heb zelf nog in die stad gewoond, dus...
En ook dat corps-ballen niet onder de Dombrug doormogen/-mochten. Zouden ze toen de (toenmalige) lijn 2/22 pakken, die daar naar het CS onderdoor rijdt, zo moesten zij afstappen aan het Domplein, vlug lopen naar de volgende halte OM de kerk heen.

Heb 't net gezien, maar waar Hautmont ligt, da'k ff nie weet.

Nu wel, 't is Nord-Pas de Calais tegen de Naams/Henegouwse grens bij België.
Stiekem wel héél dichtbij hier! :eek:

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.870
8.582
170
ja, wanneer word het bekend over de tijdelijke vervanging van de vyra?

Volgens TreinTramBus (Rover in België), zou er vanaf maandag een IC rijden tussen Den Haag CS naar Brussel Zuid met stops in Den Haag HS, Rotterdam CS, Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen C, Mechelen en Brussel C en Zuid. Dit wél om de 2 uur! Waarom dat niet elk uur kan, ik weet 't niet. Maar 't is alweer wat. Dus... Almere M-Schiphol. SHL -> Den Haag CS/HS en dan heb je wat.

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
Volgens TreinTramBus (Rover in België), zou er vanaf maandag een IC rijden tussen Den Haag CS naar Brussel Zuid met stops in Den Haag HS, Rotterdam CS, Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen C, Mechelen en Brussel C en Zuid. Dit wél om de 2 uur! Waarom dat niet elk uur kan, ik weet 't niet. Maar 't is alweer wat. Dus... Almere M-Schiphol. SHL -> Den Haag CS/HS en dan heb je wat.

hmm, eerst even kijken of daar geen klachten over komen... om de 2 uur... zullen wel bommetje vol zitten dan. :confused:

xforeverxmetalx

W:O:A Metalgod
29 Dez. 2007
97.363
7
123
Made it home alive. :D My mom's taking my car out on a test drive.

It's raining right now, so I'm not really sure any test drive right now will be all that conclusive in determining if the cause is rain vs brakes, but oh well. :rolleyes::D

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.870
8.582
170
hmm, eerst even kijken of daar geen klachten over komen... om de 2 uur... zullen wel bommetje vol zitten dan. :confused:
't Is 'n start. En da's altijd beter dan niks.
Ik vraag me wel af wat er met de verbinding Antwerpen-Breda (via Noorderkempen) gaat gebeuren. Ja of toch nee? We'll see.
Made it home alive. :D My mom's taking my car out on a test drive.

It's raining right now, so I'm not really sure any test drive right now will be all that conclusive in determining if the cause is rain vs brakes, but oh well. :rolleyes::D

At least someone is doing a test drive.