• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Wat is nu de andere kant van NL. (vanuit Haarlem gezien)
Toch niet Brabant? Dan eerder GRONINGEN/DRENTHE. Dát is de andere kant van Nederland. Wij zitten aan de GOEIE kant van Nederland. (Brabant bedoel ik dan :D)

En ja, ik moet maandag naar Tilburg. De andere kant van 't land voor mij, en dan nog daarover.

De andere kant van NL is toch echt wel richting Limburg voor mij. Maar je hebt mij niet horen zeggen dat waar ik zit de goede kant van Nederland is. Maar daarintegen zal je mij ook NOOIT horen zeggen dat Brabant de goede kant is!!

Als het haalbaar was met de trein dan had ik het gedaan. Maar het word rennen en vliegen en dan nog mis je 9 van de 10 keer je aansluiting. :(