Quark
Der Beste
daar moeten we het nog over hebben. het word nu eerst aan de directie voorgelegd.
Dan zal ik duimen!
Hopelijk toch iets positiefs eruit.
daar moeten we het nog over hebben. het word nu eerst aan de directie voorgelegd.
Dan zal ik duimen!
Hopelijk toch iets positiefs eruit.
And you agreed? Or not?
Promotie = meer verantwoordelijkheid ~ meer stress?ik hoop het ja![]()
It was a non official vote with ballot papers.
We'll see. But the company seems to have some serious problems, when you look at the worldwide shipbuilding market.
Could be much worse, since almost every other shipyard suffered severe job losses or significant not-payed overtime.
I come from a country with a great water history, so I'm aware of the problems. Too well!
Are there any bigger shipyards left in your homeland beside Damen?
Promotie = meer verantwoordelijkheid ~ meer stress?
Gaat dat dan wel goed gaan?
Aan de andere kant, je weet natuurlijk wel wat er gebeurt, je kent 't immers al.
I come from a country with a great water history, so I'm aware of the problems. Too well!
Ik krijg niet zo zeer meer verantwoordelijkheden. Ik ga dan op een andere afdeling werken. Geen telefoontjes meer enzo, behalve van colega's dan.
Geen mail meer beantwoorden behalve interne mail. Mpet dan wel eens in de zoveel tijd noc dienst draaien. Dat houd in dat je midden in de nacht gebeld kan worden enzo.
Als dat kan helpen, dan is dat mooi meegenomen.
Alleen die piketdienst zie ik dan wat minder zitten, maar elke job heeft zijn vervelende kantjes, dus daar zou ik me 't minst om druk maken. Vooral omdat ik weet dat ik overal doorheen slaap!![]()
No. Almost all closed. I think RDM is stiill active, but I'm not sure about that.
Edit Piaf zegt: My homeland is NL. Not BE!![]()
Haha, probleem is dat ik hier niet doorheen kan slapen. Dan hebben we een groot probleem
Maar gaat sowiso even duren voordat ik daar aan de slag ga.
Moet sowieso een vervanger voor mij komen dan. En die moet getraint worden.
Ik moet borgen dat al mijn taken overgenomen zijn.
En daarnaast moet ik zelf weer ok zijn natuurlijk.
Da snap ik.
Als jij niet gezond bent, dan ga je ongezond iemand inwerken, met de fouten die je daar dan bij maakt. Da's nooit geen goed idee nie.![]()
Ja precies.