• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.427
8.869
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
a domein name doesn't say anything about where the server is based.

Nee. Maar je weet wel wat ik bedoel.
Overigens is het niet gemakkelijk als niet-Belgische instantie een .be-adres te krijgen. Óf heel veel geld hebben (werkt bijna altijd, You.be bv.) óf een link met België hebben. Maar hoe dat voor bedrijven zit, da'k nie weet nie.

Enfin soit, ik ga naar huis. 't Is weer leuk geweest voor vandaag.
Vanavond even de directe (buitenlandse) stations van buiten leren, dan moet dat genoeg zijn voor morgen.

Tschüß!

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Nee. Maar je weet wel wat ik bedoel.
Overigens is het niet gemakkelijk als niet-Belgische instantie een .be-adres te krijgen. Óf heel veel geld hebben (werkt bijna altijd, You.be bv.) óf een link met België hebben. Maar hoe dat voor bedrijven zit, da'k nie weet nie.

Enfin soit, ik ga naar huis. 't Is weer leuk geweest voor vandaag.
Vanavond even de directe (buitenlandse) stations van buiten leren, dan moet dat genoeg zijn voor morgen.

Tschüß!

dan nog, je kan een .be adres hebben als belgisch bedrijf en deze op een server aan de andere kant van de wereld laten draaien omdat het daar goedkoper is. :D

Ik heb het gechecked, deze staat wel gewoon in belgie overigens.

Alix

W:O:A Metalmaster
12 Juli 2010
11.463
113
118
near Brisbane, Australia
Holy crap I just came back from the most amazing meal ever! A group of us went to a Turkish restaurant to celebrate my best friend's 26th birthday. Apart from the bread the whole entre was totally unrecognisable but it was good. The mains were nom nom, and the DESERTS!!! OMG!!!! Then tea/coffee...CHOC-MINT-CHAI-LATTE!!!!!

So fat right now :D