• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.437
8.878
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
woow, the snowwing just went from heavy to extreme :eek:
Kom jij nog thuis op je fietsje?
:D

Okay. Poor child. Yeah, maybe you should call the police. You should call them, even if the fight is finished.

Dong 2010 was great
But I wanna make it to Dong 2011
You want to go to Dong 11?

I went there. (and if I remember correctly, so did you)
what a bit of snow does to the dutch traffic: http://g.co/maps/yexny

Nederlanders kunnen niet rijden.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.437
8.878
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
ja fiets gaat wel lukken hoef gelukkig niet de snelweg op :p

Maar daar zal net zo'n pak sneeuw liggen als op de weg. Of zelfs meer, gezein daar niet gestrooid/geveegd wordt. En... áls er dan geveegd wordt, dan wordt 't ook mee spekglad!

Iig, ik wens je er véél plezier mee. Ik hou 't lekker droog vandaag, zonder misère, behalve dat de treinen hier niet op tijd rijden. Maar dat deden ze toch al niet, dus zelfs dáár verandert er eigenlijk nog geen zak. :p

agresionpower

W:O:A Metalgod
22 Juni 2005
79.392
593
160
40
Almere, Holland
Maar daar zal net zo'n pak sneeuw liggen als op de weg. Of zelfs meer, gezein daar niet gestrooid/geveegd wordt. En... áls er dan geveegd wordt, dan wordt 't ook mee spekglad!

Iig, ik wens je er véél plezier mee. Ik hou 't lekker droog vandaag, zonder misère, behalve dat de treinen hier niet op tijd rijden. Maar dat deden ze toch al niet, dus zelfs dáár verandert er eigenlijk nog geen zak. :p

geen problemen gehad.

it's -15.4c atm!!
I wonder how cold it was in the middle of the night :eek: