• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.368
8.853
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Het staat hier gewoon standaard in de AH. :S Heb een volle krat gewoon 33cl. Maar misschien zijn ze ze op aant maken dat kan wel.

Hm.
Ik moet over 2 weken toch weer in Best zijn, ik zal de befaamde grootgrutter weer's met 'n bezoekje vereren dan.
Maar de meeste bakken die ik gezien heb, zijn 25cl. (dat komt omdat de Belgen de complete inhoud van een fles in één glas willen kunnen gieten, dit in tegenstelling tot de Nederlanders, die liever kleine glassjes drinken, zodat ze langer met de fles kunnen doen)

Empror1

W:O:A Metalmaster
Hm.
Ik moet over 2 weken toch weer in Best zijn, ik zal de befaamde grootgrutter weer's met 'n bezoekje vereren dan.
Maar de meeste bakken die ik gezien heb, zijn 25cl. (dat komt omdat de Belgen de complete inhoud van een fles in één glas willen kunnen gieten, dit in tegenstelling tot de Nederlanders, die liever kleine glassjes drinken, zodat ze langer met de fles kunnen doen)

Wacht, met die logica zouden de Belgen toch juist kleinere flesjes moeten hebben?