• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Nemesiss

W:O:A Metalmaster
4 März 2006
8.034
0
81
Nederland
Ik niet. Vooral omdat ik naar Nederland moet. Dus... als je wil dat ik voorbij kom, zeg 't, en ik boek 'n ticket voor de trein. Kunnen we nog 'n pilsje pakken ofzo. Daarom dat ik dat doe natuurlijk.

Ik wil wél dezelfde dag nog terug.

:p
Word wel een beetje krap... want van belgie helemaal naar Noord-Holland is wel een stukje reizen... En volgens mij ben ik dan ook gewoon aan het werk. Dus dan word het helemaal krap... :(

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.728
9.066
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Word wel een beetje krap... want van belgie helemaal naar Noord-Holland is wel een stukje reizen... En volgens mij ben ik dan ook gewoon aan het werk. Dus dan word het helemaal krap... :(
Tja.. dan houdt 't op.

EMM dan? Da's 14 december. Ik ga langzaam kijken voor 'n hotel, ik denk dat ik toch naar Dynamo wil die avond. Al was 't alleen om te kijken.
I'm sure we will both keep doing it :)

I think so too. :)
The question is, who's winning. Me, you, or no one.