gnoff
W:O:A Metalmaster
say hello from me (does she still know me from Hamburg?)
she sais hi back!
Though not sure who you are

say hello from me (does she still know me from Hamburg?)
Daas isst ja vohl vies, äy. Abeer wass sohl isch den lässtern, ick ken denn jarnich![]()
That's it!![]()
Well. I learned Latin last month. Did one of those crash courses and I haven't read something Spanish or Italian yet. Maybe I'll understand more now. But when I only knew French it was really hard to figure what a text in another Romanic language said. And Italiens talk to quickly, so I don't even understand a single word, but I like the sound of Italianreally?I know latin and french too and it makes me understand those languages pretty well, though I never learned..
Yeah, and I wana have summer now, and beer!![]()
JättebraJag menar:
Ja
Men vi hade kul!
![]()
I like their friesyou know latin, that's a start
I don't like french
Jättebra
Entschuldigung, aber du kannst nur alle 30 Sekunden einen Beitrag erstellen. Du musst noch 8 Sekunden warten, bevor du einen neuen Beitrag erstellen kannst.
Daas isst ja vohl vies, äy. Abeer wass sohl isch den lässtern, ick ken denn jarnich![]()
Nej, det har jag inte. Men det är en bra idé. Men jag tror att tåget är också dyrt. Tyska tåg är jävla dyraJa, förjan är dyr.
Jävla = ett bra jävla ord
Öresundsbron tror jag kostar 300 kr per resa
Har du tittat på vad det kostar att åka buss eller tåg?
Så snart du vet om du kan åka till Göteborg så säg till![]()
I don't blame her. Too much new facesshe sais hi back!
Though not sure who you are![]()
Nej, det har jag inte. Men det är en bra idé. Men jag tror att tåget är också dyrt. Tyska tåg är jävla dyra
Det ska jag förstås!