• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Sipyloidea

W:O:A Metalgod
19 März 2007
55.327
11
133
36
Ik ook, maar ik kan (normaal) alleen maar 's avonds, omdat ik overdag in Brussel werk. Dat is 2uur reizen. En dan mag er dus niks mis gaan! Anders meteen 'n uur later thuis.
Het is me zo al 'n paar keer gebeurd dat ik de physio niet haalde. Gewoon omdat de trein te laat was om over te stappen.

Ik vind het liefd als je asjeblieft geen ' zal gebruiken

dat is kut... als ik de physio niet hou, moet ik het zelfs betalen... :/

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.667
9.027
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
Ik vind het lief wanneer je asjeblieft geen ' gebruikt
Ik zal er op letten. (behalve bij 's avonds etc. want dat moet zo worden geschreven)
dat is kut... als ik de physio niet haal, moet ik het zelfs betalen... :/

Wij ook. Dat wil zeggen, normaal wel. Maar ik heb gezegd wat en hoe, en zij doet daar dan niet moeilijk over. Ik heb dat niet zelf in de hand. En tja... half 7 aankomen of half 8...

PS. ik weet niet of je dat bedoelde met je quotes, maar ik denk het wel.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
110.667
9.027
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
waarom is het of? :confused:

maar als ze thuis kan gaan, moet je dan niet voor haar zorgen?

Keus tussen 2 of meer dingen. Of het een, of het ander.

Dat is ook weer waar. Moet nog zien hoe we dat oplossen, want ik kan ook niet al mijn verlofdagen opnemen.

En Owen is nog bij oma. (mijn moeder) Die vindt het best in Best. Hij had er nog geen moeite mee dat ik alleen vertrok....