• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.770
8.539
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien

Slechte voorbeelden zijn ok voorbeelden. :rolleyes:
Maar nog zo'n slecht voorbeeld.
De ZIEKTEverzekering. (beter gezegd de ZIEKMAAKverzekering)
Betaalde zowat duizenden frank per maand (honderden euro's) en wat krijg je terug? De verzekering die bepaalt waar jij naartoe mag!

Als ik (hier) naar Charleroi wil gaan, dan is geen verzekering nie die mij tegenhoudt, en betalen zullen ze.

Einde slecht voorbeeld! :rolleyes:

Nidan

W:O:A Metalhead
20 Mai 2008
2.732
0
61
K'he xor somewhere near Wacken
finished reading back your weekend posts...

to do scandinavia is quite an undertaking. most of the swedes speak perfect english but i don't know about norwegians or danes or finns...certainly less so. also it's expensive!! but there are always inexpensive ways of doing things, you just gotta be ready to sacrifice some..comfort, i suppose.
in danmark you can always speak german if ther is atleast a bit of tourism in that region. and german, english, dutch will help reading danish a lot

The Post is closed due to 1 November. That happens to be a National Holiday here. (All Saints)
That Holiday prevented me from getting a warm meal (=pizza :) ) at the weekend

now find x if 9x²+16x=8 :eek::D:p
no... i won't solve that now... but it's easy

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
40
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Slechte voorbeelden zijn ok voorbeelden. :rolleyes:
Maar nog zo'n slecht voorbeeld.
De ZIEKTEverzekering. (beter gezegd de ZIEKMAAKverzekering)
Betaalde zowat duizenden frank per maand (honderden euro's) en wat krijg je terug? De verzekering die bepaalt waar jij naartoe mag!

Als ik (hier) naar Charleroi wil gaan, dan is geen verzekering nie die mij tegenhoudt, en betalen zullen ze.

Einde slecht voorbeeld! :rolleyes:

slechte voorbeelden zijn slecht... als ik mijn fiets open op het station laat staan en die wordt dan gejat, dan is dat toch een slecht voorbeeld voor de fietsen criminaliteit op het station...

ik mag van mijn verzekering gewoon kiezen waar ik heen wil hoor :rolleyes:
sterker nog, mijn ma (die dezelfde maatschappij heeft) werd zelfs aangeraden door de verzekering om naar een universitair ziekenhuis te gaan ipv een "simpel" ziekenhuis