• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.858
8.575
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
wel ok, alleen direct wonen vraag achterlijk veel voor bemiddeling enzo...
ik vrees dat het hem daarom niet gaat worden :/
al was de lokatie perfect, en verder had het nog wel wat onderhoud nodig... maar dat hou je toch als je gaat verhuizen..

maarja ik ga geen 1600 euro bemiddelings kosten en dergelijke betalen...
WAT!!!
ow ja, dat ken ik ja, die vragen geloof ik 3 maanden huur vooruit ofzo, echt belachelijk

Sind die bescheuert oder wat???

BEMIDDELINGSKOSTEN? Wat doen ze dan? 'n Beetje niks!

Waarborg, OK, daar kan ik mee leven. Je krijgt die immers op het eind terug. (en je zal daar ook mee moeten rekening houden, vrees ik) maar als dat KOSTEN zijn, die je dus nooit never niet meer terugziet!!! Dan is dat RONDUIT BELACHELIJK!!!

Succes verder!

PS. Je moet die alleen opbrengen, of met tweeën? (OK, €800 p/p is nog nie weinig, maar allé)

Nidan

W:O:A Metalhead
20 Mai 2008
2.732
0
61
K'he xor somewhere near Wacken
wel ok, alleen direct wonen vraag achterlijk veel voor bemiddeling enzo...
ik vrees dat het hem daarom niet gaat worden :/
al was de lokatie perfect, en verder had het nog wel wat onderhoud nodig... maar dat hou je toch als je gaat verhuizen..

maarja ik ga geen 1600 euro bemiddelings kosten en dergelijke betalen...

I don't really understand sth, but looks like you won't take the appartment... :(