• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

xforeverxmetalx

W:O:A Metalgod
29 Dez. 2007
97.363
7
123
I'm done with it for now, experiencing technical difficulties though :rolleyes::mad:
you can check my myspace and see it, but I'll change it again later... the size is off

agresionpower

22 Juni 2005
79.392
593
160
39
Almere, Holland
I have that the other way around.

Food etc. is more expensive e.g.
Transportation (Öffendlichen Verkehr) si more expensive.
Beer (in a bar/cafe) is more expensive. (€2,80 in AC für 'n Bier)
But other things are cheaper.

voedsel, is bij sipy goedkoper...
en als je over afstanden gaat rekennen, die in duitsland over het algemeen wat groter zijn, is openbaar vervoer ongeveer even duur...

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
109.786
8.547
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
voedsel, is bij sipy goedkoper...
en als je over afstanden gaat rekennen, die in duitsland over het algemeen wat groter zijn, is openbaar vervoer ongeveer even duur...

Hm.

Wie gesagt, andere ervaringen.

Maar 't zal wel aan mij liggen.
Merkte gisteren al dat ik al té lang uit Nederland ben om goed te kunnen vergelijken.

Maar DB is duur. Als je spontaan weg wil gaan, buiten je eigen "land", dan betaal je je scheel. Als je van tevoren kunt plannen (Wacken bv) dan kan je inderdaad spotgoedkoop op pad. Maar ik kan me nog 't verhaal herinneren van iemand die van München naar Itzehoe ~DM400 moest betalen (enkele reis)

Sipyloidea

19 März 2007
55.327
11
133
36
You can't charge your phone in NL.
fuck!
I have that the other way around.

Food etc. is more expensive e.g.
Transportation (Öffendlichen Verkehr) si more expensive.
Beer (in a bar/cafe) is more expensive. (€2,80 in AC für 'n Bier)
But other things are cheaper.
Sorry, but I'm really pissed at the moment, so don't try to score with knowledge that you have no clue of, while I'm trying to arrange the things at the moment and therefore know what I'm talking about