dumb people are everywhere .. i'm active in the committee for the book of our grade that will be published soon - i dont know the right word in englisch, in german it is called "abiturzeitung". and well i had to cope with some really annoying people too
ligt het aan mij, of is het forum traag?
thats cool
i dont want to study after school because studying sucks and i'm really fed up with it. im going to work for a year and after that, who knows ..
dat weet geen kat en ik weet niet wat je bedoeltFixed!
Sorry, ben vreselijk kwaad geworden daarnet.
Blijkbaar ben ik dus geslaagd voor mijn schriftelijk Duits, maar uitgesloten omdat ik niet geweest ben voor 't mondeling. Wanneer ik die uitnodiging gehad zou moeten hebben, dat weet geen kat!
toch wel... maar ik was te lui om het te lezenthe last one goes at 6. so with evening shift I need to go by train
well it didn't cover everything over here. but it was more then I expected yesterday
maar hopelijk wel leerzamer?
behoorlijk ja
less then 300 posts to go for today
dat weet geen kat en ik weet niet wat je bedoelt
maar waroom nu onze? Ich dacht dat je woorden die geen adjektiven zijn niet verbuigt... je zegt het gisteren met 'geen' enzo...
you already spammed a lot how come?then we'll have the target of 925
unfortunatly I can't spam this much everyday... since I usually am busy at work..
Pff.
Ons is een .....
uitzondering!
http://forum.wacken.com/showthread.php?p=10642425#post10642425dat weet geen kat en ik weet niet wat je bedoelt
*grrr*... de uitzonderingen zullen mij nog dood maken :/