• Als neues Loginsystem benutzen wir die Wacken.ID. Damit du deinen jetzigen Account im Wacken Forum mit der Wacken.ID verknüpfen kannst, klicke bitte auf den Link und trage deine E-Mail Adresse ein, die du auch hier im Forum benutzt. Ein User mit deinem Benutzernamen und deiner E-Mail Adresse wird dann automatisch angelegt. Du bekommst dann eine E-Mail und musst deine Wacken.ID bestätigen.

Sollte es Probleme geben, schreibt uns bitte.

Klicke hier, um deinen Account in eine Wacken.ID zu migrireren.

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.535
7.955
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
in 3 hours I know this weeks appartments positions... don't expect to much of it though.
Suc7!
I sometimes read back a bit... but usually I don't
I try to. But sometimes I don't feel like it, and I don't.
Bedankt!
lol, we were doing these 'getting to know you' worksheets yesterday
one was asking how much time you spend on certain things a day on average...
sooo I was like...
talking on cell phone- 0-5mins
texting- 0mins
TV- 0-60mins
Myspace/Facebook- 10-20mins
and then IM... like 4hrs :rolleyes::D

:D

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
Wondering the same.

korte uitleg:

kamer was helemaal niks, van de 25m2 vloeroppervlak bleef er misschien 10m2 woonoppervlak over door schuine wanden, kamer was alleen te bereiken via een vlizo trap. ik mocht niet mijn eigen koelkast meenemen, ik had geen ruimte voor het grootste deel van mn meubels (lees: boekenkast, cd kasten, kledingkast, bureau), 2 persoonsbed zou er alleen in kunnen als het een bed was met 2 losse lattenbodems.

daarbij was die eigenares nogal eeeeehm... kleurrijk... beetje type artsy fartsy hippie.

Lady_Wolf

W:O:A Metalmaster
4 Juli 2006
33.175
0
81
39
A crazy men's Utopia
www.myspace.com
korte uitleg:

kamer was helemaal niks, van de 25m2 vloeroppervlak bleef er misschien 10m2 woonoppervlak over door schuine wanden, kamer was alleen te bereiken via een vlizo trap. ik mocht niet mijn eigen koelkast meenemen, ik had geen ruimte voor het grootste deel van mn meubels (lees: boekenkast, cd kasten, kledingkast, bureau), 2 persoonsbed zou er alleen in kunnen als het een bed was met 2 losse lattenbodems.

daarbij was die eigenares nogal eeeeehm... kleurrijk... beetje type artsy fartsy hippie.

enige positieve was het eigen keukentje en het uitzicht, maar daar ga ik geen 355 eu voor betalen

Quark

Der Beste
19 Juli 2004
108.535
7.955
170
Best, Nederland. Jetzt Belgien
korte uitleg:

:D

Maar wat 'n onzin, geen eigen spul mee mogen nemen! Waar's da goe voor?

Beter iets anders vinden dan. Suc7 ermee.
enige positieve was het eigen keukentje en het uitzicht, maar daar ga ik geen 355 eu voor betalen
ƒ800? Zijn die zot tegenwoordig? (ja, ik ben oud (@Sipy;))
good thing they didn't ask about online forums :eek::D

:D:D:D